Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اتریش در حوزه ساختمان سازی

موارد بحث شده

گسترش و رشد نوآوری در اتریش موجب شده است که بسیاری از حوزه‌های کاری این کشور پیشرفت کند. یکی از زمینه‌هایی که در اتریش با رشد قابل توجهی همراه است و بسیاری از سرمایه گذاران خارجی در آن زمینه اقدام به ثبت شرکت اتریش می‌کنند، ساختمان سازی است. از آنجا که بسیاری از افراد در حوزه ساختمان سازی موفق می‌شوند، پس از مدتی می‌توانند اقامت اتریش را هم بگیرند.

اتریش؛ رهبر بازار ساختمان سازی جهان

صنعت ساختمان سازی در تمامی جهان، رونق و رشد جالب توجهی دارد و سرمایه گذاران سعی می‌کنند که در این زمینه سرمایه گذاری کنند تا از این طریق اقامت اتریش را هم بگیرند؛ چون می‌دانند که بدون شک در این صنعت سود خواهند کرد. اتریش چندین سال است که تمرکز زیادی روی این صنعت گذاشته است و از این رو صنایع وابسته به ساختمان‌سازی هم رشد خوبی داشته است.

ثبت شرکت اتریش در زمینه ساختمان سازی چند سالی است که رونق گرفته است و مدیران خارجی، سعی می‌کنند که جایگاه خود را در صنعت ساختمان اتریش پیدا کنند. در صورتی که شما نیز به عنوان سرمایه گذار بتوانید با مشورت مشاوران ما، ثبت شرکت اتریش را در همین زمینه انجام دهید، مسلما به موفقیت‌های زیادی خواهید رسید.

ثبت شرکت اتریش در حوزه‌های مرتبط با ساختمان سازی

صنایع مرتبط با ساختمان‌سازی هم می‌تواند برای ثبت شرکت اتریش مناسب باشد که در زیر به چند مورد از آنها اشاره شده است:

  • سقف کاذب
  • نمای ساختمان
  • قالب بندی
  • حفاظت از ساختمان در برابر آتش سوزی
  • بتن
  • ماشین آلات ساختمانی
  • کارهای مرتبط با برق ساختمان

حمایت‌های دولتی برای ثبت شرکت اتریش در زمینه ساخت و ساز

دولت اتریش برای افرادی که قصد دارند شرکت خود را در حوزه ساخت و ساز راه اندازی کنند، حمایت‌ها و بسته‌های تشویقی خوبی در نظر گرفته است تا از این طریق سرمایه گذاران را به این حوزه از صنایع خود علاقمند کند.

یکی از این بسته‌ها، ارائه اقامت اتریش به سرمایه گذاران این حوزه است. سرمایه گذاران پس از ثبت شرکت می‌توانند شروع به کار کنند و در صورتی که بتوانند نشان دهند که بر اساس مدارک مالی، طبق بیزنس پلن و طرح توجیه اقتصادی پیش رفته‌اند، اقامت اتریش به آنها اعطا می‌گردد.

یکی از مزایای دیگر، استفاده از وام‌های دولتی برای ساختمان سازی است. پس از تأسیس شرکت می‌توانید به سازمان‌های ذی ربط مراجعه کنید و برای ورود به حوزه ساختمان، از آنها درخواست وام کنید. مدارک و اسناد شما مبنی بر داشتن یک شرکت در این حوزه بررسی و شرایط لازم برای ارائه وام فراهم می‌گردد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اتریش  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اتریش در حوزه ساختمان سازی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ