Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

یک پیشنهاد عالی برای ثبت شرکت اسلواکی : راه اندازی پمپ بنزین

موارد بحث شده

یک پیشنهاد عالی برای ثبت شرکت اسلواکی : راه اندازی پمپ بنزین

در حال حاضر ثبت شرکت اسلواکی مورد علاقه و توجه بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران و به ویژه‌ ایرانیان عزیز قرار گرفته است. موسسه یورو اقامت پس از تحقیقات و پژوهش‌های فراوان روی مشاغل و بیزنس‌های مختلف برای ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی به این نتیجه رسید که راه اندازی پمپ بنزین در این کشور یکی از بهترین بیزنس‌هایی است که می‌توانید در این کشور راه اندازی کنید.

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به دلایل عالی بودن بیزنس پمپ بنزین برای ثبت شرکت اسلواکی اشاره کنیم. در صورتی که تمایل دارید یک کسب و کار قدرتمند در اسلواکی راه اندازی کنید، لطفاً تا پایان این مطلب در کنار ما باشید.

ثبت شرکت اسلواکی و امکان اخذ اقامت اسلواکی

اگر بخواهیم خیلی ساده به مزایای راه اندازی بیزنس در این کشور اشاره کنیم، باید بگوییم که دولت اسلواکی این امکان را فراهم کرده است که اگر فردی شرکت خود را در این کشور راه اندازی و سپس سرمایه‌گذاری کرد، بتواند اقامت اسلواکی را بگیرد. البته این اقامت موقتی خواهد بود. همچنین در ادامه در صورتی که شرایط لازم را داشته باشید می‌توانید اقامت خودتان را دائمی کنید.

این ساده‌ترین دلیلی است که راه اندازی بیزنس در اسلواکی به خاطر آن توصیه می‌شود.

محصول شما باید پرطرفدار و تقاضا برای آن بالا باشد

پس از ثبت شرکت اسلواکی باید محصولی را بفروشید که تقاضا برای آن بالا باشد. چه محصولی پرتقاضاتر از بنزین می‌شناسید؟ بنزین یکی از محصولاتی است که تقاضا برای آن کاهش نمی‌یابد و هر روز اتفاقاً بیشتر و بیشتر می‌شود. بنابراین با داشتن چنین محصولی به راحتی می‌توانید فروش و درآمدی دائمی داشته باشید و به رشد و توسعه کسب و کار خودتان فکر کنید.

مجموعه یورو اقامت در حال حاضر به عنوان یکی از مجموعه‌های تخصصی و فعال در حوزه راه اندازی کسب و کار  و اخذ اقامت در کشور اسلواکی می‌کوشد که به شما کمک کند که یک بیزنس قدرتمند و درآمدزا در این کشور راه اندازی کنید.

در صورت تمایل برای راه اندازی کسب و کار پمپ بنزین در کشور اسلواکی کافی است با شماره‌های تماس مجموعه یورو اقامت تماس بگیرید و کلیه سوالات و ابهامات خود را از کارشناسان و متخصصان این مجموعه بپرسید. آن‌ها همواره برای ارائه بهترین و شفاف‌ترین پاسخ به شما تلاش خواهند کرد. شایان ذکر است که شماره‌های تماس این مجموعه در همین وب‌سایت قرار گرفته است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

یک پیشنهاد عالی برای ثبت شرکت اسلواکی : راه اندازی پمپ بنزین
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ