Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

نظرسنجی دلایل علاقه فراوان کارآفرینان به ثبت شرکت عمان

موارد بحث شده

عمان یکی از کشورهای خوب حوزه خلیج فارس است که با تمامی همسایگان خود روابطی خوب و عالی دارد و به کمک تدبیر توانسته است امکانات لازم برای ثبت شرکت عمان توسط کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خارجی را فراهم کند. در صورتی که فردی بتواند یک شرکت مناسب و قابل قبول در عمان ایجاد کند و سود خوبی به دست آورد، می‌تواند اقامت عمان را کسب کند.

موسسه یورو اقامت چندی پیش تصمیم گرفت که یک نظرسنجی از افرادی که اقدام به ثبت شرکت لهستان کرده‌اند به عمل آورد. هدف از این نظرسنجی این بود که دلایل علاقه فراوان کارآفرینان به ثبت شرکت و اخذ اقامت عمان مشخص شود. در این نظرسنجی 15 نفر از کارآفرینان شرکت کردند و دلیل زیر را به عنوان مهم‌ترین دلایل ثبت شرکت عمان ذکر کردند:

زیرساخت‌های عالی

یکی از بزرگ‌ترین محاسن عمان این است که امنیت عالی، حقوق املاک، یکپارچگی با شبکه‌های بین ‌المللی و ارتباط تجاری خوبی با سراسر دنیا دارد و به همین خاطر در صورتی که سرمایه خود را به عمان ببرید و یک شرکت راه اندازی کنید، در صورتی که محکم و اصولی کار کنید، شکست نخواهید خورد.

توسعه دائمی عمان

عمان یکی از بهترین و سرافرازترین کشورهای آسیا است. در منطقه‌ای پرتنش به نام خاور میانه قرار دارد ولی با فکر و اندیشه مثبت موفق به کسب موفقیت‌های فراوانی شده است و طرح‌های توسعه پنج ساله را با قدرت به پیش می‌برد.

ثبت شرکت عمان و صادرات غیرنفتی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که دولت عمان با طرح ثبت شرکت توسط خارجیان موافقت کرد و حتی حاضر شد اقامت عمان را به آن‌ها بدهد، توسعه صادرات غیرنفتی است. در صورتی که یک شرکت به قدری موفق باشد که بتواند محصول خود را صادر کند، از بیشترین مزایای دولتی برخوردار خواهد شد. سرمایه‌گذاران همیشه در این اندیشه هستند که بتوانند محصولات خود را در عمان صادر کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

سه دلیل فوق مهم‌ترین دلایلی که کارآفرینان و متقاضیان ثبت شرکت عمان به موسسه یورو اقامت اعلام کردند. در حال حاضر دولت عمان با آغوشی باز به استقبال کارآفرینان رفته است. این کشور به دنبال پیشرفت و توسعه‌ای است که وقتی نفت به اتمام رسید، بتواند یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان باشد و از هیچ جهت نگرانی نداشته باشد.

در صورتی که قصد دارید شرکت خود را در عمان به ثبت برسانید و یک آینده عالی را برای خود رقم بزنید، بدانید که موسسه یورو اقامت همواره در کنار شما و حامی شماست و هیچ‌گاه شما را تنها نخواهد گذاشت. این موسسه تجربه‌ای درخشان در زمینه اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت دارد و می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن شما را به خواسته‌تان برساند.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

نظرسنجی دلایل علاقه فراوان کارآفرینان به ثبت شرکت عمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ