Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

برای ثبت شرکت اتریش، از چه مشاوری استفاده کنم؟

موارد بحث شده

یکی از مهم‌ترین مسائلی که پیش روی متقاضیان ثبت شرکت اتریش قرار دارد، این است که برای موفقیت، بهتر است از یک مشاور خوب و کاردان استفاده کند. چنین مشاوری می‌تواند بسیاری از ابهامات را برطرف کند، فرآیند ثبت شرکت اتریش را تسریع کند و بسیاری از موانع موجود در مسیر را از سر راه بردارد یا متقاضی را از وجود چنین مانعی آگاه سازد.

در این مطلب قصد داریم که در مورد خصوصیات یک مشاور خوب برای راه اندازی کسب و کار در اتریش بیشتر صحبت کنیم تا بدانیم که یک مشاور خوب چگونه باید باشد.

آشنایی از قوانین اتریش، مهم‌ترین مسئله است

اگر می‌خواهید برای ثبت شرکت اتریش، از یک مشاور استفاده کنید، باید بدانید که این مشاور باید کاملاً با قوانین اتریش آشنایی داشته باشد تا وقتی طرح خود را برای او بیان می‌کنید و توجیه‌های اقتصادی خود را به او نشان می‌دهید، بتوانید امکان یا عدم امکان عملی کردن چنین طرحی را به شما توضیح دهد تا مرتکب تخلف نشوید.

تخلف از قوانین، می‌تواند احتمال دریافت اقامت اتریش را تا حد زیادی کاهش دهد.

آشنایی کامل از اتریش و کشور مبدأ

یک مشاور خوب برای ثبت شرکت اتریش، فردی است که از اتریش، آگاهی خوبی داشته باشد و کشور مبدأ را هم به خوبی بشناسد تا بتوانید راهنمایی‌های خوبی به شما ارائه دهد. با این آشنایی می‌تواند به فرد متقاضی در رابطه با فرهنگ و اخذ اقامت اتریش هم آگاهی خوبی بدهد.

چگونگی قوانین مالیاتی و منابع انسانی پس از ثبت شرکت اتریش

یک مشاور خوب به متقاضی توضیح می‌دهد که باید چه مالیات‌هایی را بدهد، چگونه برای شرکت خود منابع انسانی تأمین کند و همچنین چگونگی مخارج در اتریش را برای وی روشن می‌کند تا متقاضی پس از اتمام مراحل ثبت شرکت اتریش شگفت‌زده نشود.

نحوه اخذ اقامت اتریش را به خوبی می‌داند

یک مشاور خوب، می‌داند که چگونه می‌توانید اقامت اتریش را دریافت کنید و چگونه در اتریش می‌توانید به موفقیت برسید. این شخص خود تسلط کامل بر نحوه دریافت اقامت اتریش از طریق ثبت شرکت دارد و می‌تواند شما را تا پایان مسیر راهنمایی و همراهی کند.

خوشبختانه مرکز ما، دارای متخصصان و مشاورانی است که دارای تمامی خصوصیات فوق هستند و به همین خاطر ما به این افراد برای ارائه مشاوره به متقاضیان راه اندازی کسب و کار در اتریش اعتماد کرده‌ایم و می‌دانیم که می‌توانند بهترین و تخصصی‌ترین اطلاعات ممکن را با شما در میان بگذارند. کافی است با شماره تلفن‌هایی که در سایت قرار داده‌ایم، تماس بگیرید و از کمک این افراد استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اتریش با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

برای ثبت شرکت اتریش، از چه مشاوری استفاده کنم؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ