Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان و سوار شدن بر قطار رشد و پیشرفت در این کشور

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان در چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. کارآفرینان با راه اندازی کسب و کار خود در این کشور می‌تواند اقامت لهستان را به دست آورند و به این شور مهاجرت کنند. با روند رو به رشد این کشور در سال‌های اخیر احتمالاً در سال‌های آینده، لهستان به یکی از قدرت‌های اقتصادی اروپا و جهان تبدیل خواهد شد.

در این مطلب تصمیم داریم چشم‌اندازی از آینده لهستان تا سال 2025 ارائه دهیم تا کارآفرینانی که قصد ثبت شرکت لهستان را دارند بتوانند هر چه سریع‌تر وارد فرآیند راه اندازی شرکت و اخذ اقامت لهستان شوند.

ثبت شرکت لهستان برای رشد و پیشرفت کسب و کار در اروپا

یکی از اهداف دولت لهستان این است که تا سال 2025، به هفتمین اقتصاد بزرگ اتحادیه اروپا تبدیل شود. در صورتی که شما نیز بتواند کسب و کاری پویا و فعال در این کشور داشته باشید تا سال 2025، به موفقیت‌های چشمگیری خواهید رسید.

سرانه تولید ناخالص داخلی عالی

لهستان قصد دارد که در پنج سال آینده، تولید ناخالص داخلی خود را با اسپانیا، ایتالیا و پرتقال برابر کند. با این روند، پس از ثبت شرکت لهستان  کسب و کار شما هم پیشرفت خواهد کرد و با تقاضای بیشتری در بازار اروپا و جهان روبرو خواهید شد.

تبدیل شدن لهستان به سومین تولیدکننده فرآیند در اتحادیه اروپا

حوزه صنعت و تولید در سال‌های آینده در لهستان رشد چشم‌گیری خواهد داشت. بنابراین با ثبت شرکت لهستان و ورود به این دو زمینه می‌توانید سهم خود را از رشد و پیشرفت در لهستان بگیرید.

ایجاد 500 هزار شغل در زمینه خدمات پیشرفته کسب و کار

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در سال 2025 در لهستان می‌افتد این است که 500 هزار شغل فقط در زمینه خدمات پیشرفته کسب و کار در این کشور ایجاد می‌شود.

استخدام 2.4 میلیون نفر در لهستان

کسب و کارها در لهستان در چند سال آینده به حدی افزایش خواهد یافت که بیش از 2.4 میلیون کارگر در این کشور استخدام خواهند شد. شاید یکی از کسب و کارهای مهمی که در این کشور ایجاد می‌شود، کسب و کار شما باشد.

تبدیل شدن لهستان به قطب داروسازی اروپا

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که تا سال 2025 در لهستان رخ می‌دهد این است که لهستان به قطب داروسازی اروپا تبدیل می‌شود. در صورتی که بتواند از ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان در این حوزه نقش‌آفرینی کنید، احتمالاً می‌توانید از مزایای این کسب و کار بهره‌مند شوید.

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان دارید، کافی است با شماره‌های یورو اقامت (مندرج در سایت) تماس حاصل نمایید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان و سوار شدن بر قطار رشد و پیشرفت در این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ