Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

کمک‌های دولتی برای ثبت شرکت لهستان

موارد بحث شده

در این مطلب قصد داریم به کمک‌های دولتی برای ثبت شرکت لهستان و سرمایه گذاری خارجی مستقیم در این کشور بپردازیم. دولت لهستان تصمیم گرفت برای جذب سرمایه گذارن خارجی از کشورهای مختلف، خاطر این افراد را از بابت امنیت در سرمایه گذاری و بازگشت سرمایه راحت کند و به همین خاطر یک سری اقدامات و کمک‌ها برای آنها در نظر گرفت. یکی از این کمک‌ها، تسهیل اخذ اقامت لهستان برای سرمایه گذار و اعضای خانواده وی است.

سرمایه گذاری خارجی مستقیم برای ثبت شرکت لهستان

سرمایه گذاری مستقیم خارجی، نقش بسیار مهمی در ثبت شرکت لهستان دارد و دولت لهستان برای جذب سرمایه‌های خارجی و کمک به پیشرفت این کشور، اقدام به ارائه مجوز ثبت شرکت لهستان به سرمایه گذاران خارجی نموده است.

تلاش برای جذب سرمایه از طریق ثبت شرکت لهستان

جاری شدن سرمایه در لهستان از طریق سرمایه گذاری خارجی، امکان وجود مهارت، رشد اقتصاد ملی و بهبود بازار لهستان به لحاظ بین المللی را فراهم کرده است و بسیاری از افراد بااستعداد و پرتلاش دنیا به خاطر تسهیلات این کشور، در قالب ثبت شرکت لهستان، فعالیت اقتصادی خود را در این کشور پیش می‌برند.

مزایای سرمایه گذاری خارجی برای لهستان

جذب سرمایه گذاران خارجی، فقط به مزایای مالی برای این کشور ختم نمی‌شود، بلکه به لحاظ اجتماعی، علمی، فناوری، رشد بازار و رشد فرهنگی نیز سودمند است.  ورود سرمایه خارجی موجب رشد اقتصادی، توسعه فناوری و علمی و افزایش مشتریان بالقوه در بازار این کشور می‌شود.

کمک‌های دولت لهستان برای سرمایه‌گذاری خارجی

در اقتصاد بسیاری از کشورها، جذب سرمایه گذار خارجی یکی از بزرگ‌ترین اهدافی است که توسط دولت آن کشور دنبال می‌شود. دولت لهستان تلاش کرده است که برای جذب سرمایه گذاری خارجی، امکان اقامت لهستان را برای این افراد فراهم نماید.

سرمایه گذاران می‌توانند در کنار اقامت لهستان، از تسهیلات رفاهی این کشور از جمله تحصیل رایگان بهره‌مند شوند. در کنار این مزایا، قوانین و مقرراتی است که کار ثبت شرکت، راه اندازی کسب و کار و جذب نیروی انسانی را آسان می‌کند.

کارآفرینان می‌توانند علاوه بر اینکه به راحتی مجوز اقامت لهستان را دریافت می‌نمایند، از کمک‌های افقی این کشور هم بهره‌مند شوند. این نوع کمک برای جلوگیری از ایجاد مشکل برای کل کشور است. این نوع کمک که بیشتر در زمینه قوانین و مقررات است، برای پژوهش و توسعه، شرکت‌های کوچک و متوسط، حفاظت از محیط زیست و شرکت‌‌های حفاظت و بازسازی در نظر گرفته شده است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستانبا کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کمک‌های دولتی برای ثبت شرکت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ