Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

فرصت های شغلی موجود در لهستان و اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

فرصت های شغلی موجود در لهستان و اخذ اقامت اروپا

اخذ اقامت اروپا و لهستان بر اساس فرصت های شغلی موجود در لهستان یکی از راه های مهاجرت است. افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگری خصوصا کشورهای اتحادیه اروپا دارند باید تمامی شرایط آن کشور را مورد بررسی قرار دهند از جمله شرایط اقتصادی، شرایط زندگی، شرایط کسب و کار و شرایط بسیار دیگر که در طول زندگی فرد تاثیر گذار است و یکی از دلایل اصلی مهاجرت افراد به کشوری غیر از کشور خود می باشد. برای مهاجرت به لهستان و اخذ اقامت اروپا اطلاع از فرصت های شغلی موجود در لهستان یکی از موارد مهم است که باید به آن ت

وجه شود. در این مقاله قصد داریم به فرصت های شغلی موجود در لهستان اشاره بکنیم.

فرصت های شغلی موجود در لهستان

در ذیل به چند مورد از فرصت های شغلی موجود در لهستان که برای اخذ اقامت اروپا و لهستان مناسب است، اشاره می کنیم.

  • کارشناس تحلیل داده: برای این شغل یک سری دانش و آگاهی ها لازم است که در شرح مشاغل آن ذکر شده و کسی که برای این کار درخواست می دهد باید تمامی آن شرایط را داشته باشد. این فرد باید قدرت حل مشکل با مهارت های تحلیلی، دارای دانش برنامه نویسی، توانایی کار تیمی، دارای سطح پیشرفته ای از زبان انگلیسی باشد و فردی با نگرش فعال در یافتن راه حل ها باشد. این شغل از جمله مشاغل محبوب و فرصت های شغلی موجود در لهستان و کشورهای اتحادیه اروپا می باشد در نتیجه گزینه مناسبی برای اخذ اقامت اروپا نیز به حساب می آید.
  • دستیار حسابدار: در این سمت شغلی فرد مستخدم نقش مهمی در حمایت کارکنان دارد. از مسئولیت های این شغل می توان به آماده سازی لیست های قابل پرداخت در حساب هفتگی، شناسایی فروشندگان برای پرداخت و اطمینان از پرداخت به موقع و دقیق، حل اختلافات حسابداری و بی نظمی ها، بررسی تعادل حساب را به طور ماهانه و دیگر وظایف اشاره کرد. از فرصت های شغلی موجود در لهستان می توان به این گزینه نیز اشاره کرد.
  • مهندس رندر: این شغل یکی از مشاغل پر در آمد و فرصت های شغلی موجود در لهستان است. این شغل نیازمند افرادی فوق العاده با استعداد و پرشور در صنعت می باشد. برای اخذ اقامت اروپا از طریق ویزای کار فرد خارجی باید از یک کارفرمایی که مقیم کشور مورد نظر باشد دعوت به کار شود. بنابراین کسی که در حرفه ای خاص مهارت بالایی داشته باشد می تواند از طریق فرصت های شغلی موجود در لهستان به آن حرفه و کار ورود کند و از این طریق موفق به اخذ اقامت اروپا و لهستان شود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

فرصت های شغلی موجود در لهستان و اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ