Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چگونگی دستیابی به موفقیت پس از ثبت شرکت اتریش

موارد بحث شده

بسیاری از افرادی که به مرکز ما مراجعه می‌کنند و قصد دارند  با فرآیند ثبت شرکت اتریش آشنا شوند، در مورد نگرانی‌های خود صحبت‌های زیادی می‌کنند که بسیاری از این نگرانی‌ها، حول مسئله موفقیت می‌چرخد. موفقیت از این جهت مهم است که می‌تواند توأم با ثروت، امکان اخذ اقامت اتریش را با خود همراه داشته باشد.

مشاوران و متخصصان ما راهکارهای خوبی را برای موفقیت پس از ثبت شرکت اتریش به آنها ارائه می‌دهند که بد نیست در این مطلب به چند مورد از آنها اشاره کنیم.

استراتژی خود را فراموش نکنید

یکی از مهم‌ترین مسائل در رابطه با موفقیت، پیروی کردن از یک استراتژی است. در کار کردن اجازه ندهید که هنتان پراکنده شود و با تمام وجود از یک استراتژی پیروی کنید تا بتوانید زودتر به هدف برسید. ثبت شرکت اتریش، ابتدای راه است ولی استراتژی داشتن، در واقع خود مسیر موفقیت است.

پس از ثبت شرکت اتریش، چشم از بازار برندارید!

همیشه مراقب بازار باشید. قیمت‌ها را همیشه چک کنید. سعی کنید ببینید چگونه می‌توانید با هزینه کمتر، خدمات بهتر و بیشتری ارائه دهید. وقتی ثبت شرکت اتریش را انجام دادید باید به خوبی بدانید که شما جزئی از بازار هستید و باید هر چه زودتر نشان دهید که حرف‌های زیادی برای گفتن دارید.

اگر می‌خواهید اقامت اتریش را دریافت کنید، باید به دولت اتریش نشان دهید: «کشور شما به من نیاز دارد!»

در حقوق دادن، دست و دل‌ باز نباشید

اگر لازم است فردی متخصص یا ساده را برای شرکت خود استخدام کنید، حتماً در مورد دستمزد با او مذاکره کنید و تا می‌توانید تخفیف بگیرید. موفقیت در همین پایین آوردن هزینه‌هاست. اقامت اتریش به صورت دائم به این معناست که شما توانسته‌اید درآمد خود را بیشتر از هزینه‌ها کنید و این مستلزم کاهش هزینه‌هاست.

همیشه از یک مشاور خوب بهره ببرید

اگر قصد دارید که به موفقیت برسید، همیشه از مشاوری استفاده کنید که اولاً در زندگی موفق باشد، ثانیاً اتریش و کسب و کار در آن را به خوبی بشناسد، ثالثاً از قوانین، موانع و مزایای ثبت شرکت اتریش آگاه باشد و در نهایت بتواند بهترین راهکارها و نظرات را با شما در میان بگذارد. چنین شخصی می‌تواند راه موفقیت را به شما نشان دهد و از سقوط شما جلوگیری کند. اگر پس از راه اندازی کسب و کار، بتوانید از چنین مشاورهایی استفاده کنید، می‌توانید با خاطری آسوده به موفقیت فکر کنید.

در صورتی که قصد دارید اقامت اتریش را از طریق ثبت شرکت دریافت کنید یا کسب و کاری در این کشور راه بیندازید، تلفن را بردارید و از مشاوران مرکز ما کمک بگیرید! اگر دنبال مشاورهایی هستید که در بالا بیان شد، از ما کمک بگیرید، ما هیچ‌گاه شما را تنها نخواهیم گذاشت.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اتریش با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چگونگی دستیابی به موفقیت پس از ثبت شرکت اتریش
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ