Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مشوق‌های ثبت شرکت اسلواکی در زمینه فناوری‌های روز

موارد بحث شده

یکی از حوزه‌های مورد علاقه سرمایه گذاران خارجی برای ثبت شرکت اسلواکی، فناوری و نوآوری است. بسیاری از کارآفرینان از طریق احداث مراکز فناوری و نوآوری اقدام به ثبت شرکت اسلواکی می‌کنند. مرکز فناوری، محلی است که در آن شخص یا شرکت ذی‌نفع از طریق نوآوری و توسعه، اقدام به عرضه محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری می‌کند؛ به طوری که این محصولات و خدمات توسط سایر شرکت‌های موجود در بازار و خطوط تولید متداول ارائه نمی‌گردد.

فرآیندهای تولیدی متداول در مراکز فناوری انجام نمی‌شود. لازمه ثبت شرکت اسلواکی در زمینه مراکز فناوری، نوآوری در خدمات و محصولات است. به همین خاطر شخصی که قصد دارد وارد چنین حوزه‌ای شود، باید در درجه اول، تسلط کاملی بر دستگاه یا محصولی که قصد دارد در آن نوآوری ایجاد کند، داشته باشد. اخذ اقامت اسلواکی از طریق تأسیس مراکز فناوری کار چندان دشواری نیست.

شرایط برخورداری از امتیازات ثبت شرکت اسلواکی در زمینه فناوری روز

برای اینکه سرمایه گذار بتواند از امتیازات و حمایت‌های دولتی برای ثبت شرکت اسلواکی در زمینه فناوری بهره‌مند شود، باید شرایط خاصی داشته باشد. یکی از این امتیازات، ارائه اقامت اسلواکی به سرمایه گذاران فعال و موفق است. در زیر به برخی از شرایط برخورداری از حمایت دولتی اشاره شده است:

  • ایجاد یک مرکز فناوری جدید یا توسعه مراکز فناوری موجود در اسلواکی
  • دستیابی به دارایی‌های ملموس و ناملموس غیرجاری که کمتر از 500 هزار یورو ارزش نداشته باشد.
  • ایجاد مشاغل جدید و افزایش در تعداد کارکنان (حداقل 30 نفر افزایش)
  • حداقل 70 درصد کل کارکنان مرکز فناوری باید تحصیلات دانشگاهی داشته باشند.
  • سرمایه گذار برای اخذ اقامت اسلواکی باید بر اساس طرح و برنامه‌های تأییدشده توسط دولت پیش برود و اثربخشی لازم و کافی را داشته باشد.

حمایت‌های دولتی برای مراکز فناوری

ثبت شرکت اسلواکی در قالب مراکز فناوری یکی از حوزه‌هایی است که می‌تواند از حمایت دولت این کشور بهره‌مند شود. می‌توان از وام‌های دولتی، کمک‌های منطقه‌ای، مشاوره‌های تخصصی و غیره استفاده کرد و کسب و کار را رشد و پیشرفت داد. سرمایه گذار می‌تواند از طرق تأسیس شرکت، اقامت اسلواکی را برای خود و خانواده بگیرد و از تمام مزایای رفاهی این کشور برخوردار شود.

در صورتی که قصد دارید وارد حوزه‌های مرتبط با فناوری شوید و نوآوری ایجاد کنید، می‌توانید با متخصصان مرکز ما مشورت کنید تا فرآیندهای ثبت شرکت و اخذ اقامت به بهترین شکل برای شما انجام گیرد. برای صحبت با مشاوران ما می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مشوق‌های ثبت شرکت اسلواکی در زمینه فناوری‌های روز
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ