Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اخذ اقامت اروپا و اسلواکی

موارد بحث شده

اخذ اقامت اروپا و اسلواکی

جمهوری اسلواکی کشوری در اروپای مرکزی است که تا دهه ۹۰ در کنار کشور چک، کشور چک اسلواکی را تشکیل می‌داد. اسلواکی با چک، اوکراین، لهستان و  مجارستان و اتریش همسایه است.اسلواکی سرزمینی نیمه کوهستانی است. کوه‌های آن در شرق و شمال و قسمتی از غرب کشور واقع شده‌اند. آب و هوای آن معتدل و مرطوب است.

مردم اسلواکی در میان ۵ کشور نخست اتحادیه اروپا قرار دارند که حداقل به دو زبان تسلط دارند، اکثر جوانان دارای تحصیلات دانشگاهی و مسلط به زبان انگلیسی هستند. ، همچنین  سومین کشور در زمینه بالاترین سرعت دسترسی به اینترنت در جهان از آن این کشور می باشد. امنیت بالای اجتماعی در کنار زیر ساختهای شهری و خدمات رفاهی با استانداردهای اتحادیه اروپا زمینه مهاجرت به این کشور را برای علاقه مندان فراهم کرده است. بدیهی است با توجه به شرایط موجود، شما می توانید از این فرصت برای اخذ اقامت اروپا استفاده نمایید. با این حال کشور اسلواکی  به دلیل جمعیت کم و فضای اقتصادی رو به توسعه، دارای مقررات ساده تری نسبت به دیگر کشورهای حوزه اتحادیه اروپا می باشد.

در صورتی که مایل به اخذ اقامت اروپا هستید یکی از بهترین راههای دریافت اقامت کشورهای اروپایی بر اساس ثبت شرکت و فعالیت اقتصادی در اسلواکی می باشد. شما می توانید با ثبت شرکت، مجوز اقامت کشور اسلواکی  را بدست آورید. این روش یکی از به صرفه ترین و مطمئن ترین روش های مهاجرت به اروپا برای افراد غیر اروپایی می باشد. پس از ثبت شرکت، مدت زمان صدور کارت اقامت اسلواکی پس از تحویل مدارک به سازمان های مربوطه، بین ۴ الی ۶ ماه می باشد.

با اخذ اقامت اروپا از طریق اسلواکی از مزایای شهروندی اسلواکی  و اتحادیه اروپا برخوردار خواهید شد و خواهید توانست در کل کشورهای اتحادیه اروپا و شنگن سفر نمایید و یا به کار، تحصیل و زندگی بپردازید. در صورتی که این راه را برای اقامت اروپا انتخاب نمایید تا ۵ سال اقامت موقت اروپا را دریافت خواهید کرد و بر این اساس شما طی مدت ۵ سال از اخذ اقامت اسلواکی ، می توانید اقامت دائم این کشور اروپایی را به دست آورید و پاسپورت اروپایی داشته باشید.

سالانه هزاران نفر از سراسر جهان برای دسترسی به امکانات و زندگی بهتر در اتحادیه اروپا، به کشور اسلواکی مهاجرت می کنند. هرچند در سالهای گذشته راه های گوناگونی برای اخذ اقامت در کشورهای اروپایی وجود داشت، اما امروزه به سختی می توان امیدوار بود که بدون سرمایه گذاری های کلان و یا تخصص خاص مورد نیاز کشورهای اروپایی، موفق به دریافت اقامت دائم در اتحادیه اروپا شد.

پیمان شنگن در سال ۱۹۹۰ کنترل روادید را لغو کرد و ایست های گمرکی نیز در تمامی مرزهای داخلی حوزه شنگن برداشته شد و امکان رفت و آمد شهروندان اتحادیه اروپا برای زندگی، مسافرت، کار و سرمایه گذاری بیشتر شد.

اتحادیه اروپا هم اکنون شامل ۲۸ کشور مستقل است که مجموعا کشورهای عضو اتحادیه خوانده می‌شوند و عبارت‌اند از آلمان، اتریش، اسپانیا، استونی، اسلوواکی، اسلوونی، ایتالیا، ایرلند، بلژیک، بلغارستان، پادشاهی متحده پرتغال، جمهوری چک، دانمارک، رومانی، سوئد، فرانسه، فنلاند، قبرس، لاتویا، لوکزامبورگ، لهستان، لیتوانی، لتونی، مالت، مجارستان، هلند، یونان و کرواسی.

عزیزان به محض دریافت کارت اقامت اسلواکی، می توانند از مزایای شهروندان اروپایی همچون استفاده از بیمه، افتتاح حساب در بانک های معتبر بین المللی، خرید ملک و وام بانکی، تسهیلات دانشگاهی و خدمات درمانی بهره مند شوند و در تمامی ۲۸ کشور اتحادیه اروپا رفت و آمد نمایند. همچنین درخواست دریافت ویزا برای کشورهای امریکا ، کانادا ، استرالیا و انگلیس برای دارندگان اقامت اروپا به سهولت انجام می شود.

اخذ اقامت اسلواکی  پس از گذراندن پنج سال از دریافت اقامت در این کشور امکان پذیر بوده و پس از آن می توان با طی مراحل قانونی پاسپورت اسلواکی را دریافت کرد. نکته ی بسیار پر اهمیت در این زمینه و بهره برداری از بیشترین تخصصهای مربوط و وکلای برتر این است که شما بدون نیاز به حضور مستمر در کشور اسلواکی و اداره کردن شرکت خود از راه دور و فقط پرداخت مالیات میتوانید به بهترین نحو اقامت خود را تمدید کنید. البته توجه داشته باشید با ثبت شرکت در اسلواکی میبایست به مدت ۶ ماه در این کشور حضور داشته باشید و برای تمدید اقامت یکساله خود این موضوع را به اثبات برسانید.

به طور کلی در حال حاضر کشور اسلواکی یکی از بهترین انتخاب ها جهت سرمایه گذاری و ثبت شرکت است. در واقع شما عزیزان می توانید از طریق این روش به راحتی اقامت اروپا را اخذ نمایید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

اخذ اقامت اسلواکی

اخذ اقامت اروپا

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اخذ اقامت اروپا و اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ