Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چرا ثبت شرکت اسلواکی زیاد به گوش می‌رسد؟

موارد بحث شده

اسلواکی همیشه به عنوان خاستگاه نوآوری و خلاقیت بوده است و بسیاری از فعالان اقتصادی و افرادی که وارد فرآیند ثبت شرکت اسلواکی می‌شوند، بر این باور هستند که در بین کشورهای اروپایی، اسلواکی یکی از بهترین کشورهایی است که می‌توان در آن به کار  و زندگی پرداخت و به همین خاطر بسیاری از کارآفرینان، اقامت اسلواکی را از طریق ثبت شرکت دریافت می‌کنند.

امروزه، ثبت شرکت اسلواکی و سرمایه گذاری در این کشور، یکی از بهترین، هوشمندانه‌ترین و سودآورترین تصمیمات اقتصادی و کاری به حساب می‌آید و تجربه نشان داده است که سرمایه گذاری عاقلانه و همراه با مشورت با متخصصان در اسلواکی، در عمده مواقع به موفقیت منتهی می‌شود. در این مطلب قصد داریم به علل و عواملی بپردازیم که کارآفرینان به دنبال ثبت شرکت اسلواکی هستند.

موقعیت جغرافیایی راهبردی و حساس

قرارگیری اسلواکی در قسمت مرکزی اروپا امکانات زیادی به این کشور افزوده است که در زیر به چند مورد از آنها اشاره شده است:

  • سهولت صادرات و واردات زمینی از کشورهای اروپایی
  • قرارگیری در همسایگی کشورهایی که از نظر اقتصادی، جایگاه خوبی دارند
  • عضویت در اتحادیه اروپا و بهره‌مندی از مزایای آن
  • مسافت مناسب با سایر کشورهای اروپایی برای برقرار ارتباط

در نظر گرفتن مزایا برای سرمایه گذاران خارجی متقاضی ثبت شرکت اسلواکی

دولت اسلواکی مسیر را برای کارآفرینان و متقاضیان ثبت شرکت اسلواکی فراهم کرده است و برای آنها وام‌های مناسب، مشاوره‌های اقتصادی، مالی و فنی و نیروی کار ماهر و تحصیل‌کرده را در نظر گرفته است. در صورتی که یک کارآفرین خارجی بخواهد کسب و کار خود را در این کشور، راه اندازی کند، به شرطی که عملکرد مناسب و موفقی داشته باشد، می‌تواند به آسانی اقامت اسلواکی را به صورت دائم دریافت نماید.

کم بودن پرونده‌های قضایی و جرایم در این کشور

تعهداتی که کسب و کارها در قبال فعالیت خود در این کشور، به دولت اسلواکی می‌دهند، تعهدات مناسبی است و به همین خاطر، متقاضیان ثبت شرکت اسلواکی باید بدانند که در کشوری کار خواهند کرد که از امنیت خوبی برخوردار است و توانسته است در محدود کردن جرایم موفق عمل کند. این موضوع در اخذ اقامت اسلواکی هم موثر است.

در صورتی که قصد راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت اسلواکی را دارید، در مسیر درستی قرار گرفته‌اید و بهتر است که این روند را به همین شکل ادامه دهید و مطمئن باشید که با مشورت با متخصصان و مشاوره خبره مرکز ما، طی این مسیر برایتان هموارتر خواهد شد. ما از ابتدای راه تا ثبت شرکت و در نهایت دریافت مجوز اقامت دائم اسلواکی، با افتخاز درکنار شما خواهیم بود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چرا ثبت شرکت اسلواکی زیاد به گوش می‌رسد؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ