Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

قبل از اخذ اقامت اروپا و زندگی در اسلواکی باید چه نکاتی را بدانیم!

موارد بحث شده

هر کشوری مزایا و معایب خاص خود را دارد. بسیاری از افرادی که قصد دارند اقامت اروپا را اخذ کنند. به یورو اقامت مراجعه می‌کنند و با متخصصان و مشاوران ما در رابطه با آن کشور و چگونگی اخذ اقامت اروپا سوال می‌کنند هدف ما در این مطلب، پرداختن به معایب کشور اسلواکی است؛ زیرا یکی از پرطرفدارترین کشور اروپایی است و در حال حاضر متقاضیان اقامت اسلواکی روزبه‌روز در حال افزایش هستند.

پایین بودن تعداد پزشکان متخصص در اسلواکی

یکی از معایب مهم کشور اسلواکی این است که تعداد پزشکان متخصص در این کشور پایین است و در صورتی که به دنبال اخذ اقامت اسلواکی هستید، باید از این مسئله آگاهی داشته باشید. اکثر پزشکان و متخصصان علم پزشکی در این کشور متخصص عمومی هستند و به دلیل کم بودن متخصصان رشته‌های دیگر، ممکن است لازم باشد فردی چند هفته یا چند روز برای گرفتن وقت ملاقات منتظر بماند. یکی از علل این مسئله سختی رسیدن به مدرک پزشکی در اسلواکی و سایر کشورهای اروپایی است.

بعضی از فروشگاه‌های اسلواکی در ایام تعطیل کار نمی‌کنند

یکی از مسائلی که بسیاری از افرادی که اقامت اروپا را اخذ و در اسلواکی زندگی کرده‌اند، بیان می‌کنند، بسته بودن و تعطیل بودن بعضی از فروشگاه‌های کوچک و بزرگ در ایام تعطیل در این کشور است. در روزهای عادی فروشگاه‌های مواد غذایی تا ساعت 22:00 کار می‌کنند و در روزهای چهارشنبه اکثرا تا ساعت 18:00 باز هستند. ساعات کاری آنها بسته به منطقه‌ای که در آن هستند، متفاوت است ولی صحبت از اعیاد ملی و میهنی که به میان می‌آید، تمام فروشگاه‌ها تعطیل هستند. حتما همیشه یک تقویم همراه خود داشته باشید؛ زیرا پس از اخذ اقامت اسلواکی به آن نیاز خواهید داشت.

روند کندی و تدریجی کارها در اسلواکی

یکی از مسائلی که در اسلواکی به چشم می‌خورد، روند کند و تدریجی کارها در اسلواکی است. در اسلواکی حتی شرکت‌های مشتری محور هم بنای خود را بر انجام سریع کارها نمی‌گذارند و اصراری بر سرعت بالا برای رضایت مشتری دارند. در صورتی که به دنبال اخذ اقامت اروپا و زندگی در اسلواکی هستید، باید از این موضوع اطلاع داشته باشید.

اخذ اقامت اروپا با آگاهی کامل

یکی از مزایای که یورو اقامت دارد و آن را نسبت به سایر رقبا متمایز کرده است، توانایی در ارائه مشاوره تخصصی به متقاضیان اقامت اروپا است. در صورتی که قصد دارید اقامت اسلواکی را دریافت و در این کشور زندگی کنید، باید آگاهی کامل نسبت به اوضاع و احوال این کشور داشته باشید تا بتوانید آگاهانه انتخاب کنید. مشاوران ما همیشه منتظر این هستند که تلفن را بردارید و با شماره‌هایی که در سایت قرار گرفته است تماس بگیرید. آرزوی ما موفقیت شماست.

 

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

شماره واتساپ : 09129158913

 

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

قبل از اخذ اقامت اروپا و زندگی در اسلواکی باید چه نکاتی را بدانیم!
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ