Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مزایای ثبت شرکت آلمان

موارد بحث شده

جایگاه و پایگاه هزاران کسب و کار است. در این کشور انواع و اقسام شرکت‌ها از جمله شرکت‌های خصوصی کوچک و مجموعه‌های صنعتی بزرگ فعالیت می‌کنند و افراد مختلفی از کشورهای مختلف جهان برای ثبت شرکت آلمان تلاش می‌کنند و به همین خاطر دنبال اخذ اقامت آلمان هستند.

سهولت ثبت شرکت آلمان

یکی از مزایایی که دولت آلمان دارد، این است که با آغوشی باز پذیرای انواع و اقسام شرکت‌ها و کسب و کارهاست و یکی از مسائلی که در حوزه ثبت شرکت آلمان مهم است این است که دولت این کشور، هیچ اهمیتی نمی‌دهد که موسس شرکت آلمانی یا خارجی باشد.

انواع و اقسام شرکت‌ها را با شروط خاصی می‌توان در آلمان ثبت کرد و حتی از این طریق برای اخذ مجوزهای مربوط به اقامت آلمان اقدام کرد.

فرآیندها و کارهای لازم برای ثبت شرکت آلمان

اولین کاری که باید برای ثبت شرکت آلمان انجام داد این است که بررسی‌های لازم برای توجیه طرح کسب و کار خود را انجام دهید. برای طرح توجیهی خود حتما موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • هزینه تأمین مواد اولیه (طرح‌های تولیدی)
  • هزینه کرایه مکان برای اجرای طرح
  • استخدام و حقوق دهی به کارکنان
  • هزینه‌های تأمین لوازم دفتری و اداری
  • هزینه‌های زندگی خودتان در طول یکسال

پس از تهیه طرح توجیهی لازم است که آن را به صورت ترجمه‌شده به سفارت آلمان ببرید و آن را برای وزارت صنایع آلمان ارسال کنید تا پس از تأیید بتوانید مراحل ثبت شرکت آلمان را با موفقیت پشت سر بگذارید.

اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

یکی از مسائل مهم و اساسی در زمینه ثبت شرکت آلمان این است که پس از تأیید مدارک و طرح توجیهی توسط دولت آلمان، فرد باید به کشور آلمان سفر کند و به این منظور باید برای اخذ اقامت آلمان به صورت محدود اقدام کند.

در صورتی که فرد شرکت خود را تأسیس کند و بتواند به صورت کاملا موفق و اساسی و مبتنی بر طرح توجیهی خود پیش برود، می‌تواند پس از سه سال جهت اخذ اقامت آلمان به صورت نامحدود و دائم اقدام کند. مهم‌ترین نکته در حوزه ثبت شرکت آلمان، نوشتن طرح توجیهی با تمامی ضوابط و شرایط ممکن است؛ چون در صورتی که این طرح به درستی پیش نرود احتمال اخذ اقامت دائم بسیار اندک خواهد بود و ممکن است مشکلاتی را پیش روی شخص  ثبت‌کننده قرار دهد.

آلمان به عنوان سرزمین فرصت‌ها همواره در پی افرادی است که بتوانند موجبات پیشرفت خود را فراهم کنند و از این طریق گامی مهم و اساسی برای پیشرفت این کشور بردارند. در صورتی که به دنبال پیشرفت هستید، آلمان منتظر شماست.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.

09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مزایای ثبت شرکت آلمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ