مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

چند چالش کسب و کار و ثبت شرکت لهستان پیش روی کارآفرینان

اشتراک گذاری:

کسب و کار و ثبت شرکت لهستان، پیشبرد اهداف و رسیدن به ثروت کار چندان آسانی نیست و بسیاری از افراد از پس مشکلات و دغدغه‌هایی که برای راه اندازی کسب و کار در لهستان وجود دارد، برنمی‌آیند. کارآفرین‌هایی که می‌خواهند اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را دریافت کنند، مسیری طولانی و پرفراز و فرود را در پیش دارند و باید خود را برای انواع حوادث آماده کنند.

انتخاب نوع شرکت

یکی از چالش‌های پیش روی سرمایه‌گذاران نوع شرکتی است که می‌خواهند به ثبت برسانند. شرکت‌هایی دارای مسئولیت محدود، متداول‌ترین و رایج‌ترین شرکتی است که متقاضیان به نام آن اقدام به ثبت شرکت لهستان می‌کنند. یک کارآفرین باید صبور باشد؛ زیرا حدود یک ماه زمان می‌برد تا شرکت ثبت شود. مراحل مالیاتی، افتتاح حساب و سپرده‌گذاری هم چند مورد دیگر از مراحلی است که باید طی شود.

دفتر خود را آماده کنید

دومین گام انتخاب نوع دفتری است که می‌خواهید کار خود را در آن انجام دهید. دکوراسیون داخلی، مبلمان، دیوارها، تصاویر، دمای داخلی، محل انتظار مراجعین، انتخاب پرسنل، مشخص کردن محل استقرار کارکنان، استقرار خط مشی و غیره از جمله مراحلی است که قبل از آغاز به کار باید انجام دهید. یکی از مهم‌ترین مراحل این است که در صورتی که محلی که وارد آن می‌شوید، نوساز است باید برای گرفتن آب، برق و غیره اقدام کنید.

استخدام نیروی کارآمد پس از ثبت شرکت لهستان

یکی از مهم‌ترین کارهایی که یک کارآفرین یا متقاضی ثبت شرکت لهستان باید انجام دهد، انتخاب کارمندان و نیروی انسانی است. این نیروها می‌توانند یکی از مهم‌ترین دلایل و عوامل موفقیت یا عدم موفقیت شما شوند. به همین خاطر پیش از استخدام، بررسی‌ها و تحقیقات لازم را انجام دهید. در این زمینه می‌توانید از مشاوران ما در موسسه یورو اقامت نیز مشورت بخواهید.

خلاصه

ثبت شرکت لهستان، پیشبرد اهداف و رسیدن به ثروت کار چندان آسانی نیست و بسیاری از افراد از پس مشکلات و دغدغه‌هایی که برای راه اندازی کسب و کار در لهستان وجود دارد، برنمی‌آیند. کارآفرین‌هایی که می‌خواهند اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را دریافت کنند، مسیری طولانی و پرفراز و فرود را در پیش دارند و باید خود را برای انواع حوادث آماده کنند. انتخاب نوع شرکت، آماده کردن دفتر و استخدام نیروی کارآمد از جمله چالش‌هایی است که کارآفرینان باید با آن‌ها روبرو شوند.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چند چالش کسب و کار و ثبت شرکت لهستان پیش روی کارآفرینان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ