Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

روش های راه اندازی کسب و کار در اروپا

موارد بحث شده

روش های راه اندازی کسب و کار در اروپا

لهستان جزو  کشورهای فوق العاده جهت راه اندازی کسب و کار در اروپا برای خارجی ها  است. این کشور شرایط و امتیازات متعددی را برای راه اندازی کسب و کار در اروپا به وجود آورده است. نکته قابل توجه این است که کامل موفق راهکارهایی را برای مقابله با بحران های مالی در نظر گرفته است، چرا که دولت در جهت ثبات اقتصادی تلاش های چشمگیری داشته است. سرمایه گذاران خارجی که به دنبال راه اندازی کسب و کار در اروپا می باشند قادر به کشف و انتخاب گزینه های کسب و کار کوچک نیز خواهند بود.

چند ایده برای راه اندازی کسب و کار در اروپا و لهستان

 

  • صادرات و واردات
  • صادرات و اردات می تواند ابتدا در سطح محدود و سپس بر پایه سود معملات کسترده شود شرکت ما طرح های جالب توجهی در این زمینه به شما پیشنهاد خواهد داد
  • تجارت مواد غذایی

صادرات و واردات مواد غذایی، فست فود، رستوران و یا کامیون مواد غذایی به معنای یک کسب و کار خوب و واقعی خواهد بود. سرمایه گذاران خارجی که قصد افتتاح یک رستوران بدون محدودیت را در سر دارند نیاز به اخذ مجوز خاص و یا پروانه کسب خواهند داشت. ورشو یکی از بهترین شهرها در غرب لهستان می باشد و به عنوان یک شهر توریستی در نظر گرفته خواهد شد. لذا افتتاح مراکز مواد غذایی به صورت بالقوه ای به معنای جذب مردم محلی و گردشگران نیز خواهد بود.

  • خدمات مشاوره

باید بدانید که هزینه های راه اندازی کسب و کار مشاوره به نسبت دیگر مشاغل مشاوره ای کمتر است ولی نیاز به تسلط زبانی دارد. نکته مهم این است که افراد حسابدار قادر به راه اندازی کسب و کار در اروپا بدون داشتن زمینه کاری در ابتدا خواهند بود.

  • فروشگاه مد

برای کارآفرینان خلاق، راه اندازی کسب و کار در اروپا مد و لباس بهترین گزینه انتخابی خواهد بود. یک فروشگاه کوچک می تواند کالاهایی نظیر: لباس های دست ساز، جواهرات، لباس های فصلی، لباس های شخصی و لباس های مناسب با سلیقه خریدار را در خود جای دهد. علاوه بر این لوازم جانبی و کیف چرم از دیگر گزینه های انتخابی برای شما خواهد بود.

  • فروشگاه آنلاین

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده در فوق، کارآفرینان می توانند دامنه گسترده ای از محصولات را از طریق فروشگاه آنلاین به فروش برسانند. این درحالیست که این نوع کسب و کار هزینه های پایین تری را شامل می شود. بخاطر داشته باشید که امکان خرید اقلام از مغازه ای به مغازه دیگر از طریق آنلاین امکان پذیر خواهد بود.

کشور لهستان دارای یک اقتصاد مدرن است که با دیگر مراکز اقتصادی مهم اتحادیه اروپا در رقابت است. محصولات و خدمات موجود در آن بسیار خلاقانه می باشد و فرصت های بسیاری را در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار خواهد داد. علاوه بر این مناطق اقتصادی ویژه ای وجود دارند که بسیاری از تجارت ها در آن صورت خواهد گرفت. ناگفته نماند که خدمات، تحقیق و توسعه، بخش IT از دیگر موارد جذاب برای امر سرمایه گذاری خواهند بود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

راه اندازی کسب و کار در اروپا

اقامت اروپا 

 

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

روش های راه اندازی کسب و کار در اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ