Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت عمان در منطقه آزاد تجاری دوقوم

موارد بحث شده

یکی از بهترین و پرطرفدارترین مناطق آزاد تجاری در کشور عمان دوقوم نام دارد که کارآفرینان و سرمایه‌گذاران زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود جلب و جذب کرده است. در مقاله «شرایط ثبت شرکت عمان در منطقه آزاد تجاری دوقوم» به بیان اطلاعاتی در خصوص این منطقه آزاد پرداختیم. پس از ثبت شرکت در این منطقه، می‌تواند اقامت عمان را نیز از این طریق دریافت کنید.

در این مقاله تصمیم داریم به مدارک لازم جهت ثبت شرکت عمان در منطقه آزاد تجاری دوقوم اشاره کنیم.

تکمیل فرم و اسناد لازم جهت تقاضای ثبت شرکت عمان

در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت عمان شوید، اولین گام این است که تقاضانامه را پر کنید و اسناد و مدارک لازم را تکمیل نمایید. این مرحله یکی از ساده‌ترین مراحلی است که برای راه اندازی کسب و کار خود در عمان باید پشت سر بگذارید.

بیزینس پلن خود را آماده کنید

مرحله دوم، نوشتن بیزینس پلن یا طرح کسب و کار است. در این مرحله باید یک طرح کسب و کار یا بیزینس پلن در یکی از زمینه‌های زیر تهیه کنید:

  • تولیدی؛
  • بازرگانی و تجاری؛
  • گردشگری و توریستی؛
  • خدماتی.

در بیزینس پلن خود باید به تمامی جنبه‌های کسب و کار خود بپردازید و تکلیف خود را با دولت عمان مشخص کنید. این گام یکی از مهم‌ترین مراحلی است که برای ثبت شرکت عمان باید پشت سر بگذارید. شایان ذکر است که برای اخذ اقامت عمان نیز ممکن است به این مدرک احتیاج داشته باشید. مشاوران و متخصصان یورو اقامت می‌توانند در نوشتن این سند به شما کمک کنند. پس جای هیچ نگرانی نیست.

گذرنامه و اصل آن به همراه چهار قطعه عکس 4*3

باید اصل گذرنامه را به همراه کپی آن جهت انطباق و همچنین چهار قطعه عکس به مرجع ذی صلاح ارائه دهید.

مدارک سرمایه‌گذاری در بانک‌های عمان

در صورتی که بخواهید شرکت خود را در منطقه آزاد تجاری دوقوم ثبت کنید، لازم است دست کم 20000 ریال عمان در یکی از بانک‌های این کشور سرمایه‌گذاری کنید. جهت اخذ اقامت عمان نیز به این مدرک احتیاج خواهید داشت.

موسسه یورو اقامت با برخورداری از مشاوران و متخصصان خبره و کاربلد کار را برای کارآفرینان و متقاضیان ثبت شرکت عمان آسان کرده است. کافی است به این موسسه وکالت محضری بدهید و وکالت ثبت شرکت خود را به این موسسه باتجربه بسپارید تا در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن شرکت را برای شما ثبت و اقامت این کشور را برای شما دریافت کند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت عمان در منطقه آزاد تجاری دوقوم
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ