مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت

اشتراک گذاری:

قرارداد عدم افشای محرمانگی در خرید کسب و کار
اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت، باتیس هلدینگ

مقدمه

اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت یکی از روش‌های محبوب برای مهاجرت به این کشور است. لهستان به دلیل موقعیت جغرافیایی، اقتصاد پایدار، و نرخ مالیات بر درآمد شرکتی پایین، مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در اروپا قرار گرفته است.

مزایای ثبت شرکت در لهستان

ثبت شرکت در لهستان مزایای متعددی دارد که از جمله آن می‌توان به برنامه‌های تشویقی مالیاتی برای سرمایه‌گذاران خارجی اشاره کرد. این برنامه‌ها برای شرکت‌هایی در نظر گرفته می‌شود که به فعالیت‌های تحقیق و توسعه مشغول هستند. کسر مالیات 30% تا 50% برای واجدین شرایط امکان‌پذیر خواهد بود.

شرایط ثبت شرکت در لهستان

برای ثبت شرکت در لهستان، متقاضی باید مدارک هویتی، محل اقامت، و گواهی ثبت شرکت را ارائه کند. پس از ثبت شرکت، متقاضی می‌تواند برای دریافت اقامت موقت اقدام کند.

دریافت اقامت موقت در لهستان

با دریافت ویزای تجاری طولانی مدت لهستان، سرمایه‌گذاران اقامت موقت این کشور را با اعتبار یک سال دریافت می‌کنند. ممکن است تمدید ویزا برای طولانی کردن اقامت قانونی خود در لهستان ایده خوبی به نظر برسد، اما تنها در شرایط خاصی امکان تمدید ویزا را خواهند داشت. در نتیجه، افرادی مانند سرمایه‌گذاران که مایل به اقامت طولانیتری در لهستان هستند معمولاً دریافت کارت اقامت لهستان را انتخاب می‌کنند. کارت اقامت لهستان با اعتبار ۱ الی ۳ سال برای اقامت افراد خارجی واجد شرایط با امکان تمدید صادر می‌شود.

هزینه‌های ثبت شرکت و اقامت در لهستان

هزینه درخواست کارت اقامت لهستان ۳۴۰ زلوتی لهستان (۸۳.۵ دلار آمریکا) است و در صورت عدم صدور نتیجه مثبت، هزینه به متقاضی بازپرداخت می‌شود. اگر نتیجه درخواست دریافت کارت اقامت لهستان مثبت باشد، متقاضی باید ۵۰ زولتی (۱۲ دلار آمریکا) دیگر نیز برای صدور کارت خود پرداخت کند.

خلاصه

ثبت شرکت در لهستان راهی برای اخذ اقامت لهستان است. با ارائه گزارش عملکرد سالیانه در زمینه فعالیت اقتصادی و بیمه و مالیات، اقامت دائم شما در اداره مهاجرت لهستان به ثبت خواهد رسید. این روش با استفاده از قوانین راه اندازی کسب و کار موجود در لهستان، به عنوان صاحب کسب و کار در لهستان شروع به کار خواهد کرد. برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ