Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

سرمایه گذاری خارجی مستقیم برای ثبت شرکت اسلواکی

موارد بحث شده

وقتی شاخص‌های کلیدی اقتصادی و آمارهای تجاری اسلواکی را برای ثبت شرکت اسلواکی بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که سرمایه گذاران خارجی زیادی موفق به ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی کسب و کار خود در این کشور شده‌اند و اتفاقاً تا حدود زیادی موفق بوده‌اند و پس از مدتی به دلیل رضایت از شرایط زندگی و اقتصادی، تصمیم گرفته‌اند که اقامت اسلواکی را هم دریافت کنند.

اسلواکی؛ بهترین کشور برای راه اندازی کسب و کار

اسلواکی از نظر جغرافیایی در قلب اروپا قرار گرفته است و به همین خاطر بسیاری از صاحبان کسب و کار، به دنبال ثبت شرکت اسلواکی هستند تا بتوانند از این طریق صادرات و واردات خود را به راحتی انجام دهند و همچنین با ثبت شرکت اسلواکی، به سراسر اروپا به ساده‌ترین شکل ممکن دسترسی داشته باشند.

سازگاری اسلواکی با یورو

اسلواکی که یکی از کشورهای اتحادیه اروپا محسوب می‌شود، در سال 2009 تصمیم گرفت که یورو را به عنوان واحد ارزی خود به رسمیت بشناسد و به همین خاطر افرادی که موفق به ثبت شرکت اسلواکی شدند، برای تبادل کالا و یا فروش محصولات خود، نیازی به تبدیل ارز نداشتند و به همین خاطر کار برای تبادلات تجاری در این کشور آسوده است.

از سوی دیگر، افرادی که به دنبال اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت هستند هم با مشکلی از نظر واحد پول مواجه نمی‌شوند.

سرمایه گذاری خارجی مستقیم در اسلواکی

افرادی که به عنوان سرمایه گذار به دنبال راه اندازی کسب و کار و اخذ مجوز اقامت اسلواکی هستند، به شکلی روزافزون در حال رشد و افزایش هستند و در سال 2016، اعلام شد که سرمایه گذاری مستقیم خارجی در اسلواکی به مبلغی بیش از 41.5 میلیارد دلار رسیده است که از این مبلغ 4.6 میلیارد دلار، سهم ایالات متحده است.

براتیسلاوا؛ پایگاهی مناسب برای ثبت شرکت اسلواکی

بسیاری از سرمایه گذاران خارجی که قصد دارند، شرکت خود را در اسلواکی به ثبت برسانند و کسب و کاری سودآور در این کشور راه اندازی کنند، به دلایل زیر تصمیم می‌گیرند که این کار را در براتیسلاوا، پایتخت اسلواکی، انجام دهند:

  • سهولت انجام امور اداری به دلیل حضور در پایتخت
  • ارتباط با سایر شرکت‌های بزرگ که اکثر آنها در راتیسلاوا هستند
  • با دریافت اقامت اسلواکی و حضور در پایتخت، امکان استفاده از تسهیلات رفاهی بهتر است
  • اکثر سفارت‌ها در این شهر قرار دارد

سیاست‌های اسلواکی در قبال سرمایه‌گذاران خارجی

افرادی که قصد داشته باشند، کسب و کاری در این کشور راه اندازی کنند، توسط نهادهای مختلفی در این کشور مورد حمایت قرار می‌گیرند و ممکن است که مشمول تخفیف‌های مالیاتی و وام‌های دولتی شوند. دولت اسلواکی تمام تلاش خود را برای حمایت‌های مادی و معنوی از سرمایه‌گذاران خارجی انجام می‌دهد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

سرمایه گذاری خارجی مستقیم برای ثبت شرکت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ