Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

لزوم پرداخت مالیات پس از ثبت شرکت اسلواکی

موارد بحث شده

یکی از مواردی که پس از ثبت شرکت اسلواکی مطرح می‌شود، موضوع پرداخت مالیات است. اسلواکی در این حوزه نسبت به سایر کشورهای اروپایی بهتر است و از این نظر، رتبه خوبی را به خود اختصاص داده است. پایداری بلندمدت سیاسی، موقعیت استراتژیک، استفاده از ارز رایج اروپا، سیستم پرداخت مالیات رقابتی، وجود نیروی کاری ماهر باعث شده است که ثبت شرکت اسلواکی برای بسیاری از سرمایه گذاران خارجی جذابیت داشته باشد و حتی بسیاری از این افراد سعی در اخذ اقامت اسلواکی داشته باشند.

انواع مالیات پس از ثبت شرکت اسلواکی

پس از اینکه مراحل مربوط به ثبت شرکت اسلواکی را پشت سر گذاشتید و کسب و کار خود را راه اندازی کردید، باید مالیات‌های مختلفی را در این کشور بپردازید که در این مطلب به آنها اشاره می‌شود:

مالیات بر درآمد شرکت

نرخ مالیات بر درآمد شرکت، 21 درصد است و برای درآمد شرکت‌ها در نظر گرفته می‌شود و در صورتی که بتوانید ثبت شرکت اسلواکی را انجام دهید، موظف به پرداخت این نوع مالیات خواهید بود.

مالیات بر درآمد شخصی

در صورتی که درآمد سالیانه فرد، کمتر از 36256.38 یورو باشد، نرخ مالیات بر درآمد این فرد، 19 درصد و در صورتی که درآمد سالیانه شخص بیشتر از 36256.38 یورو باشد، نرخ مالیات بر درآمد این فرد، 25 درصد خواهد بود. یکی از مسائلی که باید برای اقامت اسلواکی به آن توجه داشته باشید، همین موضوع  مالیات بر درآمد شخصی است. در صورتی که شخصی 183 روز در سال، در اسلواکی بماند یا اقامت اسلواکی را داشته باشد، لازم است این نوع از مالیات را بپردازد.

مالیات حاصل از سرمایه و سود سهام

نرخی که برای درآمد حاصل از سرمایه در نظر گرفته شده است، 19 درصد و مالیات حاصل از سود سهام، 7 درصد خواهد بود.

مالیات بر ارزش افزوده

نرخ استاندارد برای مالیات بر ارزش افزوده در اسلواکی 20 درصد و نرخ تخفیفی 10 درصد است. نرخ صادرات کالاها و خدمات در اسلواکی صفر است.

یکی از مسائلی که برای ثبت شرکت اسلواکی لازم است به آن توجه داشته باشید، پرداخت مالیات است؛ چون بخش قابل توجهی از درآمد بسیاری از کشورهای اروپایی به واسطه مالیات تأمین می‌شود. همچنین متقاضیان اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت باید توجه داشته باشند که برای بسیاری از مخارج زندگی خود باید مالیات بپردازند و اطلاع داشتن از این نکات بسیار مهم و اساسی است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

لزوم پرداخت مالیات پس از ثبت شرکت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ