Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

راه اندازی استارتاپ در قالب ثبت شرکت اروپا

موارد بحث شده

یکی از راه‌های ثبت شرکت اروپا و راه اندازی کسب و کار در قاره سبز، ورود به بحث استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپاست. در صورتی که استعداد، مهارت و تخصص کافی را دارید و می‌توانید با ثبت شرکت اروپا، یک استارتاپ مفید و کاربردی در کشورهای این قاره راه اندازی کنید، مطمئن باشید که هم از حمایت دولتی بهره‌مند خواهید شد و هم می‌توانید با عرضه خدمات و محصولات منحصر به فرد، به سود خوبی دست یابید و در کنار آن اقامت اروپا را هم دریافت کنید.

تأسیس کسب و کار کوچک با ثبت شرکت اروپا

در صورتی که قصد دارید، یک کسب و کار کوچک در اروپا راه اندازی کنید، می‌توانید این کار را در قالب ثبت شرکت اروپا انجام دهید؛ زیرا از این طریق می‌توانید با به موفقیت رساندن کسب و کار و پیشرفت بر اساس بیزنس پلن و طرح کسب و کار، اقامت اروپا را هم دریافت کنید و از مزایای زندگی در کشورهای اروپایی بهره‌مند شوید.

مزیت حمایت از کسب و کارهای کوچک و استارتاپ‌ها برای اروپا

یکی از مسائل مهم و اساسی مد نظر اتحادیه اروپا، حمایت از کسب و کارهای کوچک و استارتاپ‌ها است و به همین خاطر اکثر کشورها از ثبت شرکت اروپا در قالب کسب و کارهای کوچک و استارتاپ‌ها استقبال می‌کنند و برای کارآفرینان و متقاضیان ثبت شرکت اروپا، مزایای مختلفی از جمله اقامت اروپا را در نظر می‌گیرند. با این کار کشورها می‌توانند از مزایای مالی، وام‌ها و حمایت‌های اقتصادی و سیاسی اتحادیه اروپا بهره‌مند شوند.

انجام تحقیقات و مشاوره اقتصادی از طریق واحد اطلاعات اقتصادی “EIU”

برای گرفتن اطلاعات در مورد وضعیت کشورها به لحاظ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، صنعتی و مدیریت می‌توانید وارد وب‌سایت http://www.eiu.com شوید و حتی پیش‌بینی پنج سال آینده اقتصادی کشورها را ملاحظه کنید تا بتوانید برای اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت، تصمیم بهتری بگیرید.

در این وب‌سایت اطلاعات مفصلی در مورد ریسک سرمایه گذاری در کشورهای مختلف، گزارش‌های اقتصادی، گزارش‌های تحلیلی در مورد روند رشد یا پسرفت کشورها آمده است. در صورتی که بخواهید کسب و کاری در کشورهای مختلف راه اندازی کنید یا اقامت یک کشور را دریافت کنید، به راحتی می‌توانید از این گزارش استفاده کنید.

در مقالات دیگری به مطالبی مانند بهترین شهرها یا کشورهای اروپا برای ثبت شرکت پرداخته‌ایم که با مراجعه به آنها می‌توانید اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب نمایید و بدانید که کدام شهر و کشور برای سرمایه گذاری و کسب و کار مناسب هستند و می‌توانند در رشد اقتصادی به شما کمک کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

راه اندازی استارتاپ در قالب ثبت شرکت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ