Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اهمیت صادرات و واردات در ثبت شرکت لهستان

موارد بحث شده

یکی از مسائلی که باید برای ثبت شرکت لهستان، به آن توجه کامل داشت، مسئله صادرات و واردات است. یک کسب و کار در صورتی می‌تواند موفق باشد که بتواند محصولات یا خدمات خود را صادر کند یا در صورتی که به مواد اولیه احتیاج دارد، بتواند این مواد را به راحتی و در کوتاه‌ترین مدت وارد کند تا خط تولید با توقف یا سایر مشکلات مواجه نشود.

اخذ اقامت لهستان و انجام امور اداری مربوط به آن مستلزم آن است که که یک کسب و کار بتواند اموری مانند واردات و صادرات را در اسرع وقت و با برنامه ریزی انجام دهد. لهستان یکی از قدرتمندترین و مهم‌ترین اقتصادهای اروپاست و صادرات و واردات در این کشور، بیشتر با سایر کشورهای اروپایی صورت می‌گیرد و در زمینه صادرات بیشتر در زمینه منابع طبیعی فعالیت دارد.

صادرات؛ عنصری مهم و اساسی برای ثبت شرکت لهستان

لهستان یکی از کشورهایی است که منابع طبیعی مهمی دارد که این منابع در دو شکل تجدیدپذیر و تجدیدناپذیر دسته بندی می‌شود. افرادی که در پی ثبت شرکت لهستان هستند، می‌توانند روی زغال سنگ، مس، روی، مصالح ساختمانی و غیره کار کنند. این کشور همچنین در زمینه صادرات ماشین آلات و تجهیزات، فلزات و محصولات فلزی، مواد و سوخت، مواد شیمیایی، محصولات کشاورزی و حتی پارچه فعالیت دارد. افرادی که بتوانند اقامت لهستان را دریافت کنند، می‌توانند با صادرات این مواد به سود خوبی دست یابند.

با ثبت شرکت لهستان، می‌توانید محصولات و خدمات خود را به سراسر دنیا به خصوص آلمان، فرانسه، انگلستان، جمهوری چک، ایتالیا و روسیه صادر کنید.

واردات؛ دغدغه کارآفرینان در لهستان

اکثر محصولاتی که وارد لهستان می‌شود، حالت مصرفی ندارند؛ زیرا این کشور نسبت به سایر کشورهای اتحادیه اروپا، وابستگی کمتری به واردات دارد. کالاهایی که وارد این کشور می‌شود، بیشتر در زمینه بازسازمان‌دهی صنعتی و ورودی‌های مورد استفاده در بخش تولید کاربرد دارد. اکثر محصولاتی که وارد این کشور می‌شود، در قطعات خودرو، اتومبیل، داروهای بسته‌بندی‌شده، کامپیوتر و نفت خام دسته‌بندی می‌شود.

در صورتی که شما نیز خواستار ثبت شرکت لهستان هستید و نیاز به واردات کالا یا مواد اولیه دارید می‌توانید آلمان، ایتالیا، فرانسه، روسیه و چین را انتخاب کنید.

واردات و صادرات؛ لازمه سودآوری کار تولیدی

متقاضیان ثبت شرکت لهستان، می‌توانند کلیه نیازهای خود را از طریق کشورهای حوزه شینگن برآورده کنند و نیاز چندانی به صادرات و واردات از کشورهای خارج از این حوزه ندارند. اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت، مستلزم واردات و صادرات است؛ زیرا دولت لهستان به شرکت‌های مجوز ادامه فعالیت می‌دهد که بتوانند سودآور باشند. سودآوری یک شرکت، اقامت لهستان را برای فرد بنیان‌گذار تضمین می‌کند.

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اهمیت صادرات و واردات در ثبت شرکت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ