Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چرا ثبت شرکت آلمان، یک پیشنهاد عالی است؟

موارد بحث شده

در این مطلب قصد داریم به علل و عوامل عالی بودن پیشنهاد ثبت شرکت آلمان اشاره کنیم. در صورتی که از بسیاری از متقاضیان ثبت شرکت آلمان، سوال کنید که چرا قصد دارید چنین انتخابی بکنید، اکثریت آنها، یکی از دلایل زیر را به عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل خود ذکر خواهد کرد.

اقتصاد آلمان؛ اقتصادی پویا و قدرتمند

یکی از مهم‌ترین دلایلی که ما به مراجعه کنندگان پیشنهاد می‌دهیم که برای توسعه کسب و کار خود، ثبت شرکت آلمان را انجام دهند، این است که اقتصاد آلمان یک اقتصاد پویا و قدرتمند است و به همین خاطر زمینه رشد بسیاری از صنایع و کسب و کارها را فراهم می‌نماید.

آلمان، رهبر اقتصادی اتحادیه اروپا محسوب می‌شود و بسیاری از کشورهای این اتحادیه برای رفع مشکلات اقتصادی خود از آلمان کمک می‌گیرند. متقاضیان ثبت شرکت آلمان، می‌توانند از وام‌های دولت این کشور بهره‌مند شوند.

آلمان؛ خانه امن ایده‌های شماست

در صورتی که قصد دارید به ایده‌های اقتصادی خود جامه عمل بپوشانید، ثبت شرکت آلمان می‌تواند یک پیشنهاد بسیارعالی باشد. قوانین این کشور در زمینه کارآفرینی به گونه‌ای تنظیم شده است که جلوی سرقت ایده‌های شما به صورت کامل گرفته می‌شود.

یکی از مزایای کارآفرینان و موسسان کسب و کارهای نوپا و همچنین ایده پردازان، امکان دریافت اقامت آلمان است.

ثبت شرکت آلمان؛ آغازی برای جذب مشتریان بین المللی

در صورتی که بتواند شرکت خود را در این آلمان تأسیس کنید، به راحتی می‌توانید محصول و خدمات خود را در نمایشگاه‌های این کشور به نمایش بگذارید و از این طریق، مشتریان بین المللی حاضر در این نمایشگاه را جذب کنید. علاوه بر این، دولت آلمان قوانین مربوط به صادرات محصولات و خدمات را تسهیل کرده است و به راحتی می‌توانید از سراسر دنیا، مشتری جذب کنید.

جذب پشتیبانی حرفه‌ای و مالی پس از تأسیس شرکت در آلمان

یکی از مزایایی که دولت آلمان برای سرمایه گذاران فراهم کرده است، این است که در صورتی که در کسب و کار خود به مشکلی بربخورند، به راحتی می‌توانند از مشاوره متخصصان آلمانی استفاده کنند و همچنین در صورت وجود کمبود و مشکلات مالی، دولت آلمان در کنار این سرمایه گذاران خواهد بود.

فرآیند اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت بسیار آسان خواهد بود.

اقامت آلمان؛ ورود به یک جامعه متنوع و گوناگون

در صورتی که بتوانید شرکت خود را راه بیندازید و اقامت آلمان را از این طریق دریافت کنید، وارد یک جامعه متنوع خواهید شد که از سراسر دنیا در آن سکونت دارند و مسلماً هموطنان زیادی در این کشور پیدا خواهید کرد که می‌توانید در زمینه‌های مختلف از آنها کمک بگیرید. بیش از 10 میلیون نفر از جمعیت این کشور، خارجی هستند. کیفیت بالای زندگی و دموکراسی پایدار این کشور، زمینه رشد را برای ساکنان این کشور فراهم می‌کند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چرا ثبت شرکت آلمان، یک پیشنهاد عالی است؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ