Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اطلاع از آینده برای ثبت شرکت اروپا

موارد بحث شده

افرادی که خواستار توسعه کسب و کار هستند و قصد دارند که از طریق ثبت شرکت اروپا به این هدف دست پیدا کنند، تمایل دارند که بدانند اروپا در آینده چه وضعیتی خواهد داشت. آیا روند رو به رشد فعلی را ادامه خواهد داد یا به مشکل برخواهد خورد و شرکت‌های فعال در اروپا با موانعی روبرو خواهند شد؟

سیاست‌های حمایتی بیشتر برای ثبت شرکت اروپا در آینده

تفکرات و تصمیمات کشورهای اروپایی به شکلی است که می‌توان آینده روشنی را برای این قاره تصور کرد. اولویت اتحادیه اروپا این است که کشورهای عضو این اتحادیه به سرمایه گذاران خارجی کمک کنند که این افراد بتوانند ثبت شرکت اروپا را به راحتی انجام دهند و در صورت رشد بتوانند اقامت اروپا را هم به راحتی دریافت کنند.

اتحادیه اروپا با موافقت کشورهای عضو، سیاست‌هایی را تدوین کرده‌اند که با تکیه بر این رویه می‌توانند سرمایه گذاران زیادی را از سراسر دنیا به سمت قاره سبز بکشانند. نشانه‌های روشن و واضحی درباره آینده اروپا وجود دارد و در آینده نزدیک، اقامت اروپا به راحتی به افرادی که بتوانند ثبت شرکت اروپا را انجام دهند و به رشد اقتصاد این قاره کمک کنند، اعطا خواهد شد.

آینده روشن اروپا

مطالعات مختلف نشان می‌دهد که در آینده، صنایع زیر به شدت رشد خواهد کرد و در صورتی که یک سرمایه گذار بتواند در حوزه‌های زیر اقدام به ثبت شرکت اروپا کند، به راحتی می‌تواند حتی در زمینه صادرات فعالیت خوبی داشته باشد و به راحتی رشد کند:

  1. صنایع خودروسازی
  2. صنایع غذایی
  3. صنایع فلزات
  4. صنایع دفاعی
  5. صنایع فعال در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر

در صورتی که در زمینه‌های فوق تجربه دارید و از توانایی‌های مدیریتی و اقتصادی خوبی برخوردار هستید، ثبت شرکت اروپا را در این حوزه انجام دهید و پس از موفقیت اقامت اروپا را هم دریافت کنید.

اقامت اروپا در کشورهای توسعه‌ یافته

در صورتی که بتوانید یک طرح توجیه اقتصادی مناسب پیاده کنید، به راحتی می‌توانید در کسب و کار خود پیشرفت کنید و اقامت اروپا را دریافت کنید. کشورهای توسعه یافته مانند اسلواکی، اتریش، لهستان و آلمان برای راه اندازی کسب و کار بسیار مفید و مناسب هستند و برای راه اندازی شرکت خود در کشورهای مذکور می‌توانید با شماره‌های مذکور در سایت تماس بگیرید.

متخصصان ما می‌توانند در زمینه‌های مختلف مرتبط به ثبت شرکت و اقامت در کشورهای اروپایی در کنار شما باشند و به شما کمک کنند تا بتوانید این مراحل را به بهترین و آسان‌ترین شکل ممکن پشت سر بگذارید و حتی آینده حوزه کاری مورد علاقه شما را در حضورتان تجزیه و تحلیل کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اطلاع از آینده برای ثبت شرکت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ