Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چند داستان موفقیت، ویژه متقاضیان ثبت شرکت اتریش

موارد بحث شده

همیشه داستان موفقیت بزرگان می‌تواند برای بسیاری از ما الهام‌بخش باشد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که در این مطلب به چند مورد از کسب و کارهایی اشاره کنیم که توانستند با ثبت شرکت اتریش رشد کنند و به موفقیت‌های بزرگی برسند. یکی از مسائلی که ذهن بسیاری از سرمایه گذاران خارجی را درگیر خود کرده، امکان اخذ اقامت اتریش از طریق ثبت شرکت است. ما به شما اعلام می‌کنیم که بهترین و سریع‌ترین راه برای اخذ اقامت اتریش، راه اندازی کسب و کار و موفقیت در این کشور است.

خارج شدن از دایره امنیت و راحتی؛ اولین گام برای ثبت شرکت اتریش

اگر قصد دارید که در زندگی به موفقیت برسید، اولین گام این است که از دایره امنیت و آسایش خود خارج شوید. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین محرک‌های رشد، این است که فرد تصمیم بگیرد که خود را به بالاترین سطح موفقیت برساند. برای اینکه شخصی بتواند رشد کند، باید از دایره آرامش و امنیت خارج شود و دست به ریسک بزند.

تجربه نشان می‌دهد که اگر به دنبال آرامش محض باشید، نمی‌توانید قله‌های موفقیت را فتح کنید. بسیاری از سرمایه گذارانی که اقدام به ثبت شرکت اتریش کردند و در این مسیر تلاش خود را به کار بستند، توانستند در این کشور شگفتی بیافرینند و به راحتی اقامت اتریش را گرفتند.

چند داستان برای الهام‌بخشی به متقاضیان ثبت شرکت اتریش

در این مطلب هدف ما این است که چند کسب و کار نوپا را مطرح کنیم و به شما بگوییم که از کجا شروع کردند و توانستند از طریق ثبت شرکت اتریش، توانستند چه قله‌های رفیعی را فتح کنند.

  • Runtastic: این کسب و کار را چهار دانشجو در دانشگاه علوم کاربردی هانگربرگ تأسیس شد و شرکت آدیداس در سال 205، این استارتاپ را به قیمت 220 میلیون یورو خریداری کرد.
  • Shpock: اپلیکیشن بازار Flea با ده میلیون کاربر است که توسط کاترینا کلاسبرگر و آرمین استراباک در سال 2012 تأسیس شد و در سال 2015، توسط گروه رسانه‌ای نروژی به نام شیبستد خریداری شد.
  • Bwin: در سال 1997 و با 12 کارمند تأسیس شد. در حال حاضر این شرکت 3100 نفر کارمند در سراسر دنیا دارد و بزرگ‌ترین ارائه دهنده بازی آنلاین با درآمد سالانه 760 میلیون دلار آمریکاست.
  • Jajah: تأمین کننده تلفن مبتنی بر وب است که در سال 2005 تأسیس شد و در سال 2009 به قیمت 145 میلیون یورو، توسط شرکت اسپانیایی تلفنیکا خریداری شد.

همان طور که مشاهده می‌کنید، بزرگ بودن یک کسب و کار در آغاز ملاک موفقیت نیست. کافی با مشاوران مرکز ما تماس بگیرید، در صورت خوب بودن ایده، ثبت شرکت اتریش را انجام دهید. کار و تلاش کنید. مشاوران ما در تمامی مراحل در کنارتان خواهند بود و حتی برای اخذ اقامت اتریش هم تنها نخواهید بود. ما همیشه در کنارتان خواهیم بود.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اتریش   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چند داستان موفقیت، ویژه متقاضیان ثبت شرکت اتریش
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ