Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی و سرمایه گذاری در صنعت این کشور

موارد بحث شده

بسیاری از سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کار که قصد ثبت شرکت اسلواکی را دارند، تلاش می‌کنند که سرمایه خود را در بخش‌هایی صرف کنند که این بخش‌ها بازدهی لازم را برای آنها به همراه داشته باشد. این کشور به خاطر عضویت در اتحادیه اروپا، قابلیت‌های خوبی برای رشد و پیشرفت به کسب و کارهایی می‌دهد که ثبت شرکت اسلواکی را انجام دهند.

اسلواکی؛ در مسیر اقتصاد بازار آزاد

بسیاری بر این باور هستند که اسلواکی بین سال‌های 1994 تا 1998، وارد مسیر اقتصاد بازار آزاد شد و پیش از آن بیشتر اقتصادی متمرکز داشت. با این سیاست، اقتصاد این کشور به شدت رشد کرد و بسیاری از سرمایه گذاران خارجی برای ثبت شرکت اسلواکی وارد این کشور شدند و برخی از آنها موفق شدند که اقامت اسلواکی را هم دریافت کنند.

صنعتی شدن؛ عامل اصلی رشد اسلواکی

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بر این باور هستند که رشد اسلواکی در نیمه دوم قرن بیستم رقم خورد. استخراج ذغال سنگ، تولید ماشین آلات و فولاد، صنایعی بودند که به دلایل راهبردی در این کشور ایجاد شدند. در این کشور، 35.6 درصد تولید ناخالص داخلی مربوط به صنایع است. صنایع اصلی اسلواکی که بهترین حوزه برای سرمایه گذاری در این کشور هستند، عبارت است از:

  • صنعت خودرو
  • الکترونیک
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی شیمی
  • فناوری اطلاعات

خودروسازی؛ بهترین عرصه برای ثبت شرکت اسلواکی

از دیدگاه بسیاری از سرمایه گذاران خارجی، ثبت شرکت اسلواکی بهتر است که در زمینه خودروسازی انجام شود. این صنعت، بیشترین رشد را در بین بقیه صنایع دارد و بسیاری از متقاضیان اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت هم وارد همین حوزه شده‌اند و به سود خوبی رسیده‌اند.

کشاورزی؛ رایج‌ترین صنعت اسلواکی

کشاورزی حدود 3.6 درصد از تولید ناخالص داخلی اسلواکی را به خود اختصاص داده است و 3.9 درصد از نیروی کار این کشور در این زمینه فعالیت دارند. بیش از 40 درصد از مساحت کشور اسلواکی در حال حاضر زیر کشت قرار دارد. ثبت شرکت اسلواکی در زمینه کشاورزی و محصولات آن، یکی از زمینه‌هایی است که می‌تواند مناسب باشد.

راه اندازی کسب و کار در اسلواکی در حوزه محصولات کشاورزی

در صورتی که بتوانید محصولات کشاورزی مورد نظر خود را در اسلواکی به فروش برسانید، می‌توانید در زمینه صادرات این محصولات به سایر کشورهای اروپایی هم گام بردارید. امکان تأسیس شرکت برای فرآوری محصولات کشاورزی هم وجود دارد. در صورتی که بتوانید در این زمینه موفق باشید، دریافت اقامت اسلواکی کار چندان دشواری نخواهد بود.

لازم به ذکر است که برای موفقیت در این زمینه باید با زبان این کشور آشنایی داشته باشید تا بتوانید ارتباط بهتری با فعالان این حوزه برقرار کنید و برای اقامت اسلواکی به صورت دائم هم تسلط به این زبان الزامی است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی و سرمایه گذاری در صنعت این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ