Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بهترین روش برای ثبت شرکت اسلواکی در سال 2020

موارد بحث شده

ثبت شرکت اسلواکی در چند سال گذشته طرفداران زیادی داشته است. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بسیاری با تکیه بر تلاش و کوشش توانستند کسب و کار خود را در اسلواکی راه اندازی کنند و به موفقیت دست یابند. دولت اسلواکی برای بهبود وضعیت کارآفرینان و تشویق سایر سرمایه‌گذاران به ثبت شرکت اسلواکی برای اعطای اقامت اسلواکی به کارآفرینانی که شرکت خود را در این کشور به ثبت برسانند، اقدام کرد.

در این مقاله قصد داریم به روشی برای راه اندازی بیزنس در اسلواکی اشاره کنیم که موفقیت را برای کارآفرینان قطعی می‌کند. کارآفرینان با ثبت شرکت از این راه می‌توانند اقامت اسلواکی را هم به راحتی دریافت کنند.

معرفی بهترین روش برای ثبت شرکت اسلواکی

سال 2020 از نظر اقتصادی با سایر سال‌ها کمی متفاوت است. تقاضای کارآفرینان خارجی و به ویژه ایرانی برای ثبت شرکت اسلواکی به شکل قابل توجهی افزایش خواهد یافت و به همین خاطر سرمایه‌گذاران باید روشی را انتخاب کنند که بدانند این روش صد در صد به آن‌ها جواب خواهد داد.

متخصصان و مشاوران موسسه یورو اقامت پس از مطالعات و تحقیقات بسیار به این نتیجه رسیدند که ثبت شرکت اسلواکی از طریق روش فرنچایز در سال 2020 می‌تواند فوق‌العاده موفق باشد؛ زیرا در روش فرنچایز همه چیز قطعی و مشخص است و نیازی به آزمون و خطا ندارد.

بسیاری از کارآفرینان بر این باور هستند که برندسازی همیشه جواب می‌دهد. این صحبت درست است. برندسازی همیشه بهترین روش برای ثبت شرکت اسلواکی بوده است ولی این روش صبر زیادی برای سودرسانی و درآمدزایی نیاز دارد. این در حالی است که فرنچایز به صبر چندانی هم نیاز ندارد.

افزایش برندها در اسلواکی و برتری فرنچایز

در چند سال اخیر انبوهی از برندها در کشورهایی مانند اسلواکی و لهستان ثبت شده است و به همین خاطر محصولات با انواع و اقسام برندها به بازار عرضه می‌شود. برتری روش فرنچایز در این است که شما به عنوان نماینده یک برند پرفروش و معتبر فعالیت خواهید کرد و به همین خاطر مشتری خیلی سریع و راحت به محصول شما اعتماد خواهد کرد.

موسسه یورو اقامت؛ در کنار شما با تمامی روش‌ها

موسسه یورو اقامت سابقه بسیار خوبی در ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی دارد. این موسسه می‌تواند شرکت شما را از هر روشی که تمایل داشته باشید برای شما به ثبت برساند. در صورتی که سوالی در این زمینه دارید می‌توانید با شماره‌هایی که در سایت قرار دارد تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را از متخصصان این مجموعه دریافت کنید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بهترین روش برای ثبت شرکت اسلواکی در سال 2020
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ