مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اخذ اقامت عمان از طریق تحصیل

اشتراک گذاری:

اخذ اقامت عمان از طریق تحصیل، باتیس هلدینگ

موسسه یورو اقامت تاکنون برای اخذ اقامت عمان در کنار افراد زیادی بوده است و برای تسهیل و تسریع این فرآیند به آن‌ها یاری رسانده است. حال این اقامت ممکن است از طریق تحصیل، کار یا ثبت شرکت عمان صورت گرفته باشد. در هر حال این کشور به عنوان یکی از کشورهای امن و دارای اقتصاد مناسب و پربار جهان و آسیا به حساب می‌آید.

در این مطلب قصد داریم که به یکی از روش‌های مهم اخذ اقامت عمان اشاره کنیم تا در صورتی که قصد دارید از این روش وارد عمان شوید، با این مسیر آشنایی داشته باشید. البته نگران نباشید؛ زیرا متخصصان ما در یورو اقامت در تمامی مراحل اخذ اقامت یا ثبت شرکت عمان در کنار شما خواهند بود.

وضعیت تحصیل و آموزش عالی در عمان

عمان، یکی از کشورهایی است که افراد اطلاعات زیادی از آن ندارند. این کشور جمعیت زیادی ندارد و به همین جهت به دنبال افزایش سطح کیفی زندگی است و قصد دارد برای افرادی که شهروند این کشور هستند یا به طریقی اقامت عمان را گرفته‌اند، بهترین خدمات را ارائه کند.

این کشور در چند سال گذشته مشغول پی‌ریزی یک سیستم آموزشی بی‌نظیر و جاودانه است. این کشور قصد دارد خود را به یک قطب علمی جهان تبدیل کند و در این مسیر از تمامی کشورهای دنیا کمک گرفته است.

در دانشگاه‌های عمان، تدریس به چه زبانی صورت می‌گیرد؟

این دانشگاه با دانشگاه‌های اصلی و عالی جهان در ارتباط هستند و برای این‌که بتوانند در سطح جهانی رتبه‌بندی شوند، دروس خود را به زبان انگلیسی تدریس می‌کنند و به همین خاطر دانشجویان سراسر دنیا می‌توانند در این دانشگاه‌ها تحصیل کنند. البته برای تحصیل در دانشگاه‌های این کشور باید مدارک مربوط به تسلط خود به زبان انگلیسی را ارائه دهید.

چند مورد از دانشگاه‌های مشهور عمان

این کشور چهار دانشگاه معروف دارد که در کلاس جهانی قرار دارند و بهترین اساتید از سراسر جهان در آن تدریس می‌کنند. اکثریت قریب به اتفاق افرادی که برای تحصیل، اقامت عمان را دریافت می‌کنند، وارد یکی از این چهار دانشگاه می‌شوند:

  • دانشگاه سلطان قابوس
  • دانشگاه نیوزا
  • دانشگاه الشرقیه
  • دانشگاه مجوکات

داشتن ویزای دانشجویی؛ شرط اقامت عمان برای تحصیل

در صورتی که درخواست خود را برای یکی از دانشگاه‌های معتبر عمان ارسال کردید و این دانشگاه درخواست شما را قبول کرد، باید در گام بعدی برای گرفتن ویزای دانشجویی اقدام کنید. مدت اعتبار ویزای دانشجویی بین یک تا دو سال است و با درخواست دانشگاه تمدید می‌شود.

هزینه تحصیل در عمان

یکی از ملاک‌های مهم و اساسی برای تحصیل در دانشگاه‌های خارجی، هزینه‌ای است که آن دانشگاه‌ها در ازای یک دوره تحصیلی دریافت می‌کنند. به عنوان مثال در صورتی که بخواهید در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنید، باید به صورت متوسط 3500 ریال عمان شهریه بدهید و برای دوره دکتری این مبلغ حدود 7000 ریال عمان خواهد بود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اخذ اقامت عمان از طریق تحصیل
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ