Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بهترین ایده‌ها برای ثبت شرکت اتریش

موارد بحث شده

در صورتی که به دنبال ایده‌های هستید که بتوانید ثبت شرکت اتریش را با کسب و کاری فعال و پرطرفدار انجام دهید، می‌توانید از اطلاعات موجود در این مقاله استفاده نمایید. در این مقاله تلاش شده است که زمینه‌هایی ذکر شود که می‌تواند برای شروع کار و ثبت شرکت اتریش مفید باشد و به شما در پیشبرد اهدافتان جهت بدهد.

تولید محصولات ارگانیک؛ ایده‌ای عالی برای ثبت شرکت اتریش

تولید، فروش و صادرات سبزیجات و میوه یکی از بهترین زمینه‌هایی که می‌توانید وارد آن شوید و درآمدزایی کنید. مطلب اصلی در این زمینه این است که باید سعی کنید مواد غذایی که تولید می‌کنید، عاری از مواد شیمیایی باشد؛ چون در این صورت پذیرفته نخواهد شد و به احتمال زیاد پروژه ثبت شرکت اتریش با شکست روبرو خواهد شد.

افراد مختلف در این کشور به دنبال مواد غذایی سالم هستند و دولت این کشور هم به ریسک‌های حوزه سلامت حساسیت زیادی نشان می‌دهد. در صورتی که می‌خواهید اقامت اتریش را دریافت کنید، باید بدانید که حوزه غذا مورد نیاز دولت اتریش است و موفق به اخذ مجوزهای لازم خواهید شد ولی باید مراقب بهداشت باشید.

با ورود به این حوزه مسئله صادرات را هم می‌توانید مدیریت کنید و تمام کشورهای اطراف را از محصولات خود بهره‌مند کنید.

ساخت و ساز؛ سرزمین رویاها برای سرمایه‌گذاران خارجی

اگر فردی هستید که می‌توانید در زمینه ساخت و ساز فعالیت کنید و تجارب لازم را در این زمینه دارید و می‌توانید به رشد و رونق کسب و کار خود کمک کنید، ثبت شرکت اتریش را در زمینه ساخت و ساز انجام دهید. برای این کار باید بتوانید با متخصصان ساخت و ساز در اتریش ارتباط خوبی برقرار کنید.

البته توصیه ما این است که برای این کار بهتر است اقامت اتریش را دریافت کنید؛ چون برای آشنایی با نحوه ساخت و ساز و قوانین مربوطه باید در این کشور حضور داشته باشید و با مشاوران و متخصصان مختلف گفتگو کنید و از آنها نحوه کار را بیاموزید.

ثبت شرکت اتریش در زمینه خدمات منازل

در صورتی که بتوانید در اتریش خدمات منازل را انجام دهید، مطمئن باشید که یکی از موفق‌ترین و ثروتمندترین افراد این کشور خواهید شد؛ زیرا ثبت شرکت خدماتی در اتریش یکی از بهترین ایده‌ها به حساب می‌آید و می‌توانید با موفقیت در این رشته، اقامت اتریش را هم دریافت نمایید.

البته برای موفقیت در این کار و جلب اعتماد مشتریان، بهتر است که در آموزشگاه‌های زبان ثبت نام کنید و ثبت این کشور را بیاموزید تا بتوانید ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کنید. با یادگیری زبان، راه برای اقامت اتریش به صورت دائم هم هموارتر از قبل می‌شود.

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بهترین ایده‌ها برای ثبت شرکت اتریش
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ