مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

افزایش درخواست اخذ اقامت لهستان و اشتغال در صنایع تولیدی این کشور

اشتراک گذاری:

افزایش درخواست اخذ اقامت لهستان و اشتغال در صنایع تولیدی این کشور، باتیس هلدینگ

موقعیت‌های شغلی در لهستان روز به روز در حال افزایش است و افراد ماهر از سراسر جهان برای اخذ اقامت لهستان درخواست می‌دهند. در چند سال گذشته تعداد این درخواست‌ها به شدت افزایش یافته است. در کنار این درخواست‌ها ثبت شرکت لهستان در زمینه تولید نیز زیاد شده است و افرادی که می‌خواهند وارد لهستان شوند، بیشتر با هدف اشتغال در صنایع تولیدی این کشور اقدام به اخذ اقامت لهستان می‌کنند.

مهارت؛ لازمه اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت

وقتی شخصی بخواهد وارد کشوری شود و در آن شرکت فعالیت اقتصادی انجام دهد، باید با جزئیات کار آشنایی داشته باشد و در کنار این آشنایی باید در آن زمینه، مهارت و تخصص داشته باشد. در صورتی که بخواهید وارد فرآیند ثبت شرکت در لهستان شوید یا در این کشور شروع به کار کنید، باید اثبات کنید که متخصص کار خود هستید.

افزایش صنایع تولیدی در لهستان و نیاز روزافزون به نیروی کار ماهر

یکی از بزرگ‌ترین مزایای کشور لهستان این است که صنایع تولیدی به شکلی روزافزون در این کشور رشد می‌کند و تعداد صنایع فعال در این کشور به شکل تصاعدی افزایش می‌یابد ولی این افزایش نیازمند نیروی کار متعهد و متخصص است؛ از این رو موسسه یورو اقامت اعلام کرد که می‌تواند مسیر اخذ اقامت لهستان را برای متقاضیان تسهیل کند و این امکان را برای آن‌ها فراهم کند که بتوانند در سریع‌ترین زمان و راحت‌ترین شیوه ممکن، مجوز اقامت لهستان را بگیرند و در این کشور مشغول به کار شوند.

افزایش حقوق و مزایای کارکنان در لهستان

دولت لهستان مزایای زیادی را برای متقاضیان اقامت لهستان در نظر گرفته است. این کشور اعلام کرد که در سال ۲۰۱۹ حقوق کارکنان را بیشتر از میانگین اتحادیه اروپا افزایش خواهد داد. در مقاله‌ای تحت عنوان «قابل توجه متقاضیان اقامت لهستان: حقوق‌ها افزایش یافت!» به صورت مفصل و کامل به این مسئله پرداخته شده است.

این مزایای شامل حال متقاضیان ثبت شرکت در لهستان هم می‌شود. در صورتی که شرکتی در لهستان ثبت کنید و کسب و کاری در این کشور به راه بیندازید، می‌توانید از مزایای دولت لهستان مانند تخفیف‌های مالیاتی، وام‌های عالی و غیره بهره‌مند شوید.

یورو اقامت، همراه همیشگی شما برای اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت

موسسه یورو اقامت سابقه بسیارخوبی در زمینه ثبت شرکت در کشور لهستان و سایر کشورهای اروپایی دارد و در چند سال گذشته، توانسته است به شکل‌گیری کسب و کارهای مختلفی کمک کند. در صورتی که خواهان راه اندازی شرکت و اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت هستید، می‌توانید با شماره‌هایی که در سایت قرار داده‌ایم، تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. شماره واتساپ اروپا: ۰۹۱۲۹۱۵۸۹۱۳

خلاصه

موقعیت‌های شغلی در لهستان در حال افزایش است و افراد ماهر برای اخذ اقامت لهستان درخواست می‌دهند. ثبت شرکت لهستان در زمینه تولید نیز زیاد شده است. موسسه یورو اقامت می‌تواند مسیر اخذ اقامت لهستان را تسهیل کند و این امکان را برای متقاضیان فراهم کند که بتوانند در سریع‌ترین زمان و راحت‌ترین شیوه ممکن، مجوز اقامت لهستان را بگیرند و در این کشور مشغول به کار شوند.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

افزایش درخواست اخذ اقامت لهستان و اشتغال در صنایع تولیدی این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ