Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چند نکته مهم در مورد ثبت شرکت اروپا

موارد بحث شده

وقتی فرد یا مجموعه‌ای از افراد جهت ثبت شرکت اروپا اقدام می‌کنند، بنا به کشوری که قصد دارند در آن کسب و کار خود را راه اندازی کنند، با شرایط مختلفی روبرو می‌شوند. هدف برخی از افراد برای ثبت شرکت اروپا، اخذ اقامت است. افرادی که صرفا به دنبال اخذ اقامت اروپا هستند، می‌توانند از راه‌های دیگری وارد شوند ولی برای افرادی که قصد فعالیت اقتصادی سودآور و اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت را دارند، بهترین کار ثبت شرکت در کشورهای اروپایی است.

مزایای مالی ثبت شرکت اروپا             

وقتی فرد یا افرادی در یکی از کشورهای اتحادیه اروپا بخواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند یا مراحل ثبت شرکت اروپا را پشت سر بگذارند، یکی از کارهایی که باید بکنند افتتاح حساب است. با باز کردن حساب بانکی، افراد می‌توانند از مزایای حساب بانکی بین المللی مانند سوئیفت یا آی‌بِن استفاده کنند.

یکی از مزایای دیگری که از طریق ثبت شرکت اروپا عاید افراد می‌شود، اخد اقامت آسان و ارزان کشورهای اروپایی است.

امکان ثبت انواع مختلف شرکت در اروپا

کشورهای اروپایی مختلفی وجود دارد که برای ثبت شرکت شرایط مختلفی را در نظر می‌گیرند ولی یکی از شرایط پایه و اساسی، پذیرفتن توافق نامه شینگن است که امکان راه اندازی کسب و کار، ثبت شرکت اروپا و اقامت مهاجران و خانواده آنها را فراهم می‌کند.

افرادی که به دنبال ثبت شرکت اروپا هستند، می‌توانند انواع و اقسام شرکت را در این کشورها ثبت کنند، چند مورد از آنها عبارت است از:

  • شرکت‌های سهامی
  • شرکت‌های مبتنی بر شراکت
  • افتتاح دفتر و نمایندگی برای شرکت‌های خارجی
  • شرکت‌های تضامنی
  • راه اندازی تجارت‌ها و کسب و کارهای منحصر به فرد

اهمیت میزان شغل ایجادشده توسط شرکت‌ها

برخی از کشورهای اروپایی وقتی مجوزهای مربوط به ثبت شرکت را صادر می‌کنند و فرد از این طرق می‌توانند وارد فاز اخذ اقامت اروپا شود، به این مسئله اهمیت می‌دهند که یک شرکت پس از راه اندازی تا چه اندازه توانسته است اشتغال‌زایی کند و افرادی که مقیم آن کشور هستند را به کار بگیرد. این در حالی است که در برخی از کشورها این مسئله ابدا اهمیتی ندارد و صرفا این مسئله مهم است که کسب و کاری که در آن کشور ایجاد شده است، سودآور باشد و به رشد اقتصادی کمک کند.

موظف بودن به پرداخت مالیات

افرادی که به دنبال اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت هستند باید به این نکته توجه داشته باشند که موظف به پرداخت مالیات هستند. البته مبلغ این مالیات در کشورهای مختلف متفاوت است ولی به طور کلی در تمامی کشورها این قاعده وجود دارد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اروپا  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چند نکته مهم در مورد ثبت شرکت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ