Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چند ایده خلاقانه و مناسب برای ثبت شرکت قطر

موارد بحث شده

قطر یکی از بهترین کشورهای جهان محسوب می‌شود. در حال حاضر روند رشد و پیشرفت این کشور به شکلی است که بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خارجی تصمیم به ثبت شرکت قطر گرفته‌اند و می‌خواهند از این طریق اقامت قطر را دریافت کنند.

کارآفرینان بسیاری هستند که پس از مراجعه به موسسه یورو اقامت به دنبال مشاوره در زمینه ثبت شرکت قطر هستند. مشاوران ما آن‌ها را به صورت کامل در این زمینه راهنمایی می‌کنند و راه و روش کار را به آن‌ها نشان می‌دهد. در این زمینه قصد داریم به چند ایده خلاقانه برای ثبت شرکت در کشور قطر اشاره کنیم که در صورت استفاده از آن‌ها می‌توانید درآمد خوبی در این کشور کسب کنید و حتی اقامت قطر را به راحتی دریافت نمایید.

طراحی داخلی، یک حوزه داغ و جذاب برای ثبت شرکت قطر

همان‌طور که می‌دانید، قطر پر است از افرادی که ثروتمند هستند و قصد دارند در یک کاخ زندگی می‌کنند و منازلشان پر از کالاهای لوکس و منحصر به فرد است. یک کاخ، نیاز به یک طراح داخلی ماهر دارد که بتواند اثاث را به شکلی استادانه و هنرمندانه در منزل بچیند و نمایی زیبا و دل‌پذیر به خانه ببخشد.

در صورتی که در زمینه طراحی داخلی تخصص دارید، می‌توانید اثری زیبا و ماندگار از خود به جای بگذارید. طراحی داخلی در قطر می‌توانید یک درآمد عالی داشته باشد. در صورتی که در این زمینه تخصص دارید، یکی از بهترین کشورهای جهان برای شما قطر است.

باشگاه ورزشی و مرکز تناسب اندام

یکی از زمینه‌های عالی و جذاب برای ثبت شرکت قطر، افتتاح باشگاه ورزشی، مراکز سرگرمی، استخر، مرکز یوگا و غیره است. در صورتی که تجربه مناسب در این زمینه را دارید. می‌توانید یک شرکت ورزشی تفریحی در این کشور افتتاح و شروع به کار کنید.

مراکز خوراکی و رستوران

یکی از بهترین ایده‌ها برای رسیدن به ثروت، کار در زمینه غذا و خوراکی است. در صورتی که بتوانید وارد این کشور شوید و غذاهای عربی، ایرانی، غذاهای شرقی و خوراکی‌های مخصوص سایر کشورها را به مشتریان ارائه دهید، مطمئن باشید که به ثروتی فراتر از باور خواهید رسید.

در صورتی که در هر یک از سه زمینه فوق تخصص دارید و می‌توانید نقشی شگفت انگیز و جذاب در این کشور داشته باشید کافی است از طریق شماره تلفن‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید، با مشاوران ما مشورت کنید و در نهایت کار را به متخصصان ما بسپارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن شرکت خود را در قطر ثبت و اقامت قطر را بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چند ایده خلاقانه و مناسب برای ثبت شرکت قطر
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ