مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

اقامت لهستان و شرایط آب و هوایی این کشور

اشتراک گذاری:

اقامت لهستان و شرایط آب و هوایی این کشور، باتیس هلدینگ

بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که قصد دارند اقامت لهستان را دریافت کنند، مسیر ثبت شرکت لهستان را انتخاب می‌کنند؛ زیرا یک مسیر مطمئن، هدفمند، قانونی و پربازده محسوب می‌شود. مزایای اقتصادی و مالی لهستان برای کارآفرینان بسیار زیاد است ولی باید پذیرفت که لهستان در کنار مزایای بسیار، معایبی هم دارد. یکی از مواردی که بسیاری از کارآفرینان نمی‌توانند خودشان را با آن وفق دهند و باعث می‌شود که کمی در دردسر بیفتند، آب و هوای خاص لهستان است.

اقامت لهستان و زندگی در یک آب و هوای ابری

آب و هوای لهستان، قاره‌ای است. وقتی فصل زمستان در این کشور فرا می‌رسد، همه می‌دانند که برخلاف سایر کشورهای اروپایی زمستان های سخت ندارد. سردترین ماه‌های سال در کشور لهستان، ماه‌های ژانویه و فوریه است. بسیاری از افرادی که اقامت لهستان را دریافت می‌کنند، در همین هوا به ورزش‌های زمستانی می‌پردازند و از تفریح‌های متنوعی که در کوه‌های این کشور وجود دارد، لذت می‌برند.

فصل تابستان، آفتابی‌ترین روزهای سال را در دل خود دارد

تابستان‌های لهستان، روزهایی را در خود دارد که آفتابی و گرم است. در ماه اوت آب و هوای این کشور تا حدودی به اعتدال می‌رسد و به همین خاطر افراد زیادی برای بازدید از لهستان به این کشور می‌آیند. معمولاً دمای این کشور در تابستان، 20 تا 25 درجه سانتی گراد است. در صورتی که قصد دارید برای سفر و تفریح به این کشور بروید، لازم است که فصل تابستان را برای سفر انتخاب کنید.

تأثیر آب و هوای لهستان بر اخلاق مردم و ساکنان

بسیاری از افرادی که توانسته‌اند، اقامت لهستان را دریافت و در این کشور زندگی کنند، به خوبی می‌دانند که مردم این کشور به طور کلی رفتاری دوستانه و ملایم دارند. به ندرت می‌توان رفتارهای عصبی یا نگرش‌های منفی در این کشور مشاهده کرد. به همین خاطر کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بسیاری با خاطری آسوده در این کشور زندگی می‌کنند و اتفاقاً از زندگی در این کشور بسیار راضی و خشنود هستند.

خلاصه

اقامت لهستان و شرایط آب و هوایی این کشور، موضوعات مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند. لهستان با آب و هوای قاره‌ای و چهار فصل مشخص، یک کشور جذاب برای زندگی و کار است. با درک بهتر از شرایط آب و هوایی لهستان، می‌توانید تصمیمات بهتری برای اقامت و زندگی در این کشور بگیرید. برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت لهستان و شرایط آب و هوایی این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ