Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

صنایع برتر برای ثبت شرکت اتریش

موارد بحث شده

اتریش دارای یک اقتصاد کاملا توسعه یافته است که می‌تواند زمینی بسیار حاصل‌خیز برای کسب و کار شما به حساب بیاید و به همین خاطر هم ثبت شرکت اتریش، انتخابی کاملا معقول و مناسب محسوب می‌شود. تولید ناخالص داخلی اتریش 232 میلیارد یورو اعلام شده است. اتریش به خاطر رشد ترازهای کسب و کار به عنوان یکی از بهترین جوامع برای راه اندازی کسب و کار به حساب می‌آید.

راه اندازی کسب و کار می‌تواند اقامت اتریش را به دنبال داشته باشد؛ زیرا دولت این کشور به شدت از ثبت شرکت اتریش پشتیبانی می‌کند و برای متقاضیان، پاداش‌ها و نکات مثبتی را در نظر گرفته است.

بخش‌های مناسب برای ثبت شرکت اتریش

در اتریش بخش‌ها و صنایعی وجود دارد که برای ثبت شرکت اتریش بسیار مناسب و عالی است. در این مطلب قصد داریم که به چند مورد از آنها اشاره کنیم:

  • انرژی
  • خدمات و تجارت
  • کشاورزی
  • صادرات محصولات منحصر به فرد

شرط رسیدن به اقامت اتریش موفقیت در کسب و کار است. در صورتی که می‌خواهید در کسب و کار خود موفق باشید، توصیه ما این است که در بخش‌های بالا سرمایه گذاری کنید و ثبت شرکت اتریش را ترجیحا در این موارد انجام دهید.

انرژی؛ سودآورترین زمینه برای ثبت شرکت اتریش

حدود یک سوم مصرف انرژی اتریش از طرف صنعت ملی انرژی این کشور تأمین می‌شود و 70 درصد انرژی این کشور از منابع تجدیدپذیر تأمین می‌شود و در صورتی که بتوانید در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر فعالیت کنید و ثبت شرکت در اتریش را با تمرکز بر انرژی‌های تجدیدپذیر انجام دهید، می‌توانید به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنید.

خدمات و تجارت

در صورتی که قصد دارید وارد حوزه خدمات و تجارت شوید، بهتر است که پس از مدتی برای اخذ اقامت اتریش اقادام کنید؛ چون برای انجام این امور لازم است که در اتریش حضور داشته باشید. به عنوان مثال گردشگری یکی از این زمینه‌هاست. تأسیس شرکت‌های فعال در زمینه خدماتی نیز می‌تواند بسیار سودآور باشد.

راه اندازی کسب و کار در زمینه کشاورزی

کشاورزی در اتریش بسیار پیشرفته و توسعه‌یافته است و حدود 7.5 میلیون هکتار از این کشور، زیر کشت است و به عنوان یکی از حوزه‌های اصلی کاری این کشور به حساب می‌آید. همچنین از چوب به عنوان یکی از منابع مهم  انرژی تجدیدپذیر به حساب می‌آید. فعالیت در کشور اتریش در حوزه کشاورزی می‌تواند بسیار مفید و ارزشمند باشد.

در صورتی که بتوانید در زمینه کشاورزی و صنایع غذایی وارد شوید و رشد کنید، می‌توانید به راحتی به سودآوری برسید و اقامت اتریش را دریافت کنید. با اخذ اقامت می‌توانید از امکانات رفاهی این کشور استفاده کنید و خود و خانواده‌تان را پایان عمر بیمه کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اتریش  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

صنایع برتر برای ثبت شرکت اتریش
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ