Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان و کیفیت زندگی در این کشور

موارد بحث شده

بر اساس مطالعاتی که صورت گرفته است، در طی چند سال اخیر میزان رضایت‌مندی از زندگی و خوشحالی در لهستان افزایش یافته است و افرادی که متقاضی ثبت شرکت لهستان هستند باید بدانند که در این کشور، معیارهای کیفیت زندگی در سطح خوبی قرار دارد و در صورتی که موفق شوند که اقامت لهستان را دریافت کنند، می‌توانند از مزایای کیفیت زندگی در این کشور بهره‌مند شوند.

میزان خوشحالی و رضایت‌مندی از زندگی در لهستان

رضایت‌‌مندی از زندگی در لهستان در سال 2003، 6.2 و در سال 2016، 7.2 بوده است و از استاندارد اروپا که 7.1 است، بالاتر است. خوشحالی هم به همین صورت است و از 6.9 در سال 2003 به 7.5 در سال 2016 رسیده است و از استاندارد اروپا که 7.4 است، بهتر است.

میزان رسیدن به اهداف و خوش‌بینی در لهستان

گزارش‌ها نشان می‌دهد که مشکلات رسیدن به اهداف در لهستان از 72 درصد در 2003 به 39 درصد در سال 2016 رسیده است و این آمار و ارقام واقعا چشمگیر است. در مسئله خوش‌بینی هم همین روند برقرار است. در سال 2016، خوش‌بینی مردم در مورد آینده 71 درصد و از استاندارد اروپا که 64 درصد است، بالاتر بوده است و میزان خوش‌بینی مردم در مورد آینده فرزندانشان 77 درصد بوده است، در حالی که استاندارد اروپا در رابطه با این موضوع 57 درصد است.

با توجه به معیارهای بیان‌شده می‌توان گفت که اقامت لهستان یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان به متقاضیان ثبت شرکت پیشنهاد کرد. گفتنی است که دریافت اقامت منوط به آن است که ثبت شرکت لهستان انجام شود و پس از یک سال نتایج حاصل از کسب و کار برای دولت این کشور رضایت‌بخش باشد.

شاخص سلامتی

شاخص سلامتی و بهداشت مردم لهستان نشان می‌دهد که مردم این کشور در درجه خیلی خوبی قرار دارند و این روند در چند سال اخیرا به طور مداوم رو به بهبودی بوده است و ار 17 درصد در سال 2007 به 19 درصد در 2016 رسیده است.

این شاخص به خوبی نشان می‌دهد که اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت و همنشینی با افراد سالم و همچنین برخورداری از طرح‌های بیمه و تأمین اجتماعی و درآمد خوب در این کشور موجب می‌شود که با آسودگی بهتری به زندگی خود ادامه دهید.

استقلال در تصمیم‌گیری در زندگی

طبق مطالعاتی که در سال 2016 انجام شده است، میزان استقلال در تصمیم‌گیری در زندگی و اینکه یک شخص تا چه حد در زندگی خود، قدرت تصمیم‌گیری داشته باشد، 18 درصد است و این عدد نشان می‌دهد میزان استقلال در تعیین نحوه زندگی نسبتا خوب است.

شاخص سلامت روانی در لهستان

بر اساس مطالعات سازمان جهانی بهداشت در لهستان، شاخص سلامت روانی در لهستان از 59 در 2007 به 63 در 2016 رسیده است و این عدد، وضعیت خوب مردم این کشور را نشان می‌دهد.

ثبت شرکت لهستان و بهره‌مندی از کیفیت زندگی در این کشور

در صورتی که خواستار ثبت شرکت لهستان هستید، یکی از مواردی که لازم است بدانید، شاخص کیفیت زندگی است؛ زیرا قرار است که شما چند نفر از مردم همین کشور را به کار بگیرید و به کمک آنها به سودآوری برسید و در نهایت اقامت لهستان را دریافت کنید.

جدای از استخدام، ثبت شرکت لهستان در کشوری که از نظر اقتصادی در وضعیت خوبی قرار دارد موجب می‌شود که شما هم بتوانید محصولات و خدمات خود را با قیمت‌های بهتری به فروش برسانید و شما هم از کیفیت زندگی در این کشور لذت ببرید.

افرادی که متقاضی ثبت شرکت لهستان هستند، باید بتوانند از کیفیت زندگی کاری در لهستان هم آگاه شوند که در مقاله‌ای جداگانه به این موضوع خواهیم پرداخت.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت لهستانبا کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان و کیفیت زندگی در این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ