Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت عمان و راه اندازی رستوران از طریق فرنچایز

موارد بحث شده

ثبت شرکت عمان به عنوان یکی از بهترین کشورهای خاور میانه به بسیاری از کارآفرینان و متخصصان توصیه می‌شود. یکی از اصلی‌ترین دلایل تمایل کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به ثبت شرکت عمان ، اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت است. یکی از بهترین و پردرآمدترین روش‌های برای ثبت شرکت عمان ، روش فرنچایز است.

آیا تاکنون اتفاق افتاده است که به واژه فرنچایز بربخورید؟ چیزی در رابطه با آن می‌دانید؟ اگر اطلاعات کافی در رابطه با فرنچایز دارید، جای بسی امید و افتخار است ولی اگر اطلاعات چندانی ندارید، توصیه می‌شود که مقاله « ثبت شرکت عمان از طریق روش فرنچایز» را مطالعه نمایید.

در این مطلب قصد داریم به مسئله راه اندازی رستوران در عمان بپردازیم. یکی از بهترین راه‌های راه اندازی رستوران در این کشور، فرنچایز است.

استقبال مردم عمان از رستوران‌های متعلق به برندهای معتبر

در حال حاضر مردم عمان از رستوران‌هایی که متعلق به برندهای معتبر و خاص باشد، حمایت می‌کنند. در صورتی که شما نیز بتواند نمایندگی یکی از رستوران‌های لوکس بین‌المللی را دریافت کنید و پس از آن وارد فرآیند ثبت شرکت عمان شوید، می‌توانید درآمد بسیار خوبی برای خود رقم بزنید.

امکان اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت فرنچایزی

بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران سوال می‌کنند که در صورتی که فرآیند ثبت شرکت عمان از طریق فرنچایز را به پایان برسانند، آیا می‌تواند اقامت عمان از طریق ثبت شرکت را دریافت کنند؟

پاسخ این سوال مثبت است. در صورتی که از طریق روش فرنچایز، شرکتی در کشور عمان راه اندازی کنید، می‌توانید اقامت این کشور را بگیرید.

مزایای ثبت شرکت عمان و راه اندازی رستوران فرنچایزی

وقتی یک رستوران از طریق فرنچایز راه اندازی می‌شود، به این معنا است که آن رستوران، شعب دیگری در سراسر دنیا دارد و به شهرت و معروفیت کافی رسیده است. وقتی شما نمایندگی آن برند را در عمان افتتاح می‌کنید، دیگر لازم نیست که برندسازی کنید و به معروفیت برسید.

تنها وظیفه شما پس از راه اندازی کسب و کار در کشور عمان، ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن است. شما از این طریق می‌توانید در این کشور مطرح شوید و مانند آهن‌ربا مشتریان را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.

خبر خوشحال‌کننده این است که مردم عمان به رستوران و به طور کلی صنایع غذایی علاقه زیادی دارند و در صورت ارائه خدمات با قیمت منطقی و کیفیت بالا، حتماً موفق خواهید شد و درآمد خوبی برای خود رقم خواهید زد.

موسسه یورو اقامت سوابق خوبی در زمینه راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت دارد. در صورتی که می‌خواهید کسب و کاری در عمان راه اندازی کنید یا اقامت این کشور را بگیرید یا هرگونه سوالی در این زمینه دارید، کافی است با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید و همه چیز را به متخصصان و مشاوران یورو اقامت بسپارید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت عمان و راه اندازی رستوران از طریق فرنچایز
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ