ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت عمان از طریق روش فرنچایز

موارد بحث شده

ثبت شرکت عمان یکی از داغ‌ترین زمینه‌های کاری است که موسسه یورو اقامت در آن فعالیت می‌کند. رشد و پیشرفت سریع این کشور و همچنین برخورداری از روابط دوستانه و مناسب با سایر کشورها باعث شده است ثبت شرکت و اخذ اقامت عمان به یکی از علایق و اهداف سرمایه‌گذاران  و کارآفرینان تبدیل شود. یکی از بهترین و عالی‌ترین روش‌های ثبت شرکت عمان روش فرنچایز است. در این مطلب قصد داریم که به صورت کامل به این مسئله بپردازیم.

ثبت شرکت عمان با تکیه بر روش فرنچایز

در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت عمان شوید، راه‌ها و روش‌های مختلفی پیش رو دارید که یکی از این روش‌ها، فرنچایز است. فرنچایز در واقع اخذ نمایندگی از یک برند دیگر است. در روش فرنچایز بسیاری از کارآفرینان می‌کشوند که با یک برند معتبر، معروف و همه‌پسند وارد مذاکره شوند و شعبه‌ای از آن برند را در محل دیگری تأسیس کنند.

موسسه یورو اقامت این امکان را برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان فراهم کرده است که با یک برند معتبر وارد مذاکره شوند و شعبه‌ای از آن را در عمان راه اندازی کنند. این برند می‌توانند در حوزه‌های مختلفی مانند خودرو، رستوران و غیره فعال باشد. همچنین موسسه یورو اقامت کارهای مربوط به اخذ اقامت عمان را برای شما انجام خواهد داد.

مسائل مالی در روش فرنچایز به چه صورت خواهد بود؟

برای ثبت شرکت عمان از طریق روش فرنچایز باید ابتدا مکانی را در عمان خریداری یا اجاره کنید. سپس از با پرداخت مبلغی معین به صاحب برند، آن‌ها دکوراسیون و کارهایی که آن برند در تمام شعب خود انجام می‌دهد را برای شما تنظیم می‌کنند. همچنین شما تحت آموزش مسئولان برند قرار می‌گیرید و تمامی مسائلی که لازم برای رسیدن به ثروت و خدمت کردن به مشتریان بدانید، به شما آموزش داده می‌شود.

پس از اینکه درآمدزایی شما آغاز شد، بر اساس قراردادی که با صاحب برند منعقد می‌شود، شما موظف به پرداخت درصد مشخصی از درآمد خود به صاحب برند خواهید بود.

حوزه‌های مناسب برای فرنچایز در عمان

در حال حاضر عمان از نظر فرنچایز جوان است و کسب و کارهای چندان زیادی از این طریق وارد عمان نشده‌اند. به همین خاطر می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و به عنوان اولین نمایندگی یک برند معتبر در عمان فعالیت کنید. در حال حاضر توصیه می‌شود که برای رسیدن به درآمد بیشتر تمرکز خود را روی کارهای تفریحی، آموزشی و خانواده‌محور بگذارید.

شایان ذکر است که امکان اخذ اقامت عمان برای کارافرینانی که شرکت خود را از روش فرنچایز راه اندازی می‌کنند، وجود دارد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت عمان از طریق روش فرنچایز
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights