Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

همه چیز برای اخذ اقامت لهستان آماده است!

موارد بحث شده

امروز که در حال مطالعه این متن هستید، یکی از بهترین فرصت‌ها برای اخذ اقامت لهستان در برابر شما قرار دارد. موقعیت جغرافیایی، آب و هوای عالی، اقتصاد بی‌نظیر و آزادی در لهستان، همه را به این کشور خوش‌بین و دلگرم کرده است و سرمایه‌گذاران و کارآفرینان زیادی در حال پیمودن مسیر ثبت شرکت در لهستان هستند.

امروز بیش از 42000 کارفرما در سراسر دنیا مشغول کار و فعالیت اقتصادی هستند. 40 درصد از این تعداد با مشکلاتی در زمینه نیروی کاری متخصص و کاردان روبرو هستند. در لهستان 45 درصد از کارفرماها با پیگیری تمام به دنبال افرادی هستند که بتوانند کارها و وظایف شغلی را به خوبی به انجام برسانند. به همین خاطر است که بیان می‌کنیم یکی از بهترین فرصت‌ها برای اخذ اقامت لهستان پیش روی شما قرار دارد.

نیروی کاری در چه مشاغلی دچار کمبود و نقصان است؟

نظرسنجی‌هایی که از سوی مراکز علمی و پژوهشی انجام شده است، مشاغل زیادی را نشان می‌دهد که دچار کمبود نیرو هستند. علت نبود نیرو در برخی از این مشاغل، کمبود درآمد است؛ یعنی افراد مهارت لازم برای قرار گرفتن در این سمت شغلی را دارند ولی از آن‌جا که میزان درآمد این موقعیت‌های شغلی پایین است، رغبت چندانی برای قرار گرفتن در این موقعیت‌ها وجود ندارد.

به طور کلی افرادی همچون کارگر ماهر برق، نجار، جوشکار، آجرچین، گچ‌کش، لوله‌کش، بنا و کلیه مشاغل ساختمانی درآمد خوبی دارند و در صورتی که در این مشاغل مهارت و تخصص کافی را دارید می‌تواند برای اخذ اقامت لهستان اقدام کنید. موسسه یورو اقامت در تمامی مراحل اخذ اقامت در کنار شما خواهد بود.

یکی دیگر از بهترین موقعیت‌های شغلی در این کشور، رانندگان هستند. در صورتی که مدارک مربوط به رانندگی کامیون، ماشین‌های سنگین و تجهیزات و ماشین‌آلات فعال در زمینه ساختمان را دارید، می‌توانید برای کار در لهستان اقدام کنید. در حال حاضر موقعیت‌های شغلی بسیارخوبی برای رانندگان در این کشور وجود دارد.

اخذ اقامت لهستان از طریق کار در مشاغل مورد نیاز در این کشور

لیست زیر، مجموعه‌ای از بهترین حرفه‌های مورد نیاز در لهستان را بیان می‌کند. در صورتی که خواهان اخذ اقامت لهستان هستید و یکی از تخصص‌های زیر را دارید، درنگ نکنید:

  • کارکنان ماهر در زمینه تجارت
  • مهندسان
  • کارکنان ماهر در زمینه عملیات تولیدی
  • کارگران ماهر در زمینه کار با ماشین‌آلات
  • تکنسین‌ها
  • مشاغل فعال در حوزه بهداشت و درمان
  • مشاغل گردشگری و مهمان‌نوازی
  • کارکنان متخصص در زمینه فناوری اطلاعات
  • مدیران فروش

داشتن تخصص در یکی از مشاغل فوق می‌تواند، رمز موفقیت شما در لهستان باشد. موسسه یورو اقامت با تجربه دیرینه خود در زمینه اخذ اقامت و ثبت شرکت در لهستان، مسیر را برای شما هموار کرده است و در تمامی مراحل و گام‌ها در کنار شما خواهد بود. کافی است همه چیز را به یورو اقامت بسپارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن اقامت لهستان را دریافت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

همه چیز برای اخذ اقامت لهستان آماده است!
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ