Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

شروع یک کسب و کار کم‌هزینه با ثبت شرکت اروپا

موارد بحث شده

کسب و کارهای کوچک این قدرت را دارند که اقتصاد یک کشور را متحول کنند و به همین خاطر بسیاری از متقاضیان ثبت شرکت اروپا در مرحله اول، سعی می‌کنند که یک کسب و کار کوچک و کم‌هزینه به راه بیندازند. در بسیاری از کشورهای این قاره، شرایط خوبی برای راه اندازی این‌گونه کسب و کارها و ثبت شرکت اروپا وجود دارد.

چند ایده برای راه اندازی کسب و کار کم‌هزینه

یکی از نکاتی که باید همواره مد نظر داشته باشید، این است که ثبت شرکت اروپا همواره با سرمایه‌گذاری کلان همراه نیست و کسب و کارهای زیادی هست که شروع آنها، سرمایه چندان زیادی نیاز ندارد. چند مثال در این مطلب برای شما ذکر می‌کنیم:

  • ثبت شرکت اروپا در حوزه محصولات کشاورزی
  • راه اندازی کسب و کار در حوزه فناوری
  • کسب وکارهای فصلی
  • کسب و کارهای مبتنی بر حیوانات اهلی

توسعه و رشد از طریق ثبت شرکت اروپا

در صورتی که بتوانید در کسب و کارهای بالا موفق باشید، اخذ اقامت اروپا کار چندان دشواری نیست. امروزه با وجود دستگاه‌های هوشمند، توسعه کسب و کار، چندان دشوار نیست و به راحتی قادر خواهید بود محصول یا خدمات خود را در سراسر اروپا بفروشید و در صورتی که ثبت شرکت اروپا را انجام دهید، به کسب و کار خود اعتبار می‌بخشید و از این رو، مشتریان بیشتری به سمت شما خواهند آمد.

ورود به حوزه محصولات کشاورزی

در صورتی که بخواهید و سابقه لازم را داشته باشید، می‌توانید شرکتی در زمینه فروش محصولات کشاورزی و یا صادرات و واردات آنها تأسیس کنید و این محصولات را با قیمتی باورنکردنی به فروش برسانید. علاوه بر خرید و فروش می‌توانید با اجاره کردن زمین‌ها کشاورزی، کار تولید را هم خودتان انجام دهید.

سهولت در اخذ اقامت اروپا از طریق حوزه فناوری

حوزه فناوری یکی از بهترین زمینه‌هایی است که می‌توان کسب و کار را در آن توسعه داد. روباتیک و عرضه خدمات الکترونیک به بازار می‌تواند بسیار مفید باشد و زمینه‌های اقامت اروپا را فراهم کند. این نوع از کسب و کارها بیش از آنکه با سرمایه زیاد نیاز داشته باشد، به هوش و خلاقیت بستگی دارد.

خلاقیت؛ عامل پول‌ساز در اروپا

در صورتی که بتوانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید و اختراعی را ثبت کنید، به راحتی می‌تواند اقامت اروپا را دریافت کنید. در صورتی که این کار را با گروهی از دوستان انجام می‌دهید، می‌توانید از کمک مشاوران ما استفاده کنید و  شرکتی را در این زمینه در اروپا به ثبت برسانید و محصول خود را به سراسر دنیا بفروشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت شرکت در اروپا  و یا نحوه اخذ مجوزه‌های اقامت دائم و موقت در اروپا به شماره‌های تماس مندرج در سایت تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

شروع یک کسب و کار کم‌هزینه با ثبت شرکت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ