Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

سهولت فوق‌العاده ثبت شرکت در لهستان و فرهنگ تجارت در این کشور

موارد بحث شده

معمولاً افرادی که کسب و کار خود را در یک کشور خارجی آغاز می‌کنند، با مشکلات فرهنگی روبرو می‌شوند. ثبت شرکت در لهستان و تجارت در این کشور نیز چالش‌ها و مشکلات خاص خود را دارد. اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت یکی از چالش‌هایی است که ممکن است برخی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران با آن روبرو شوند ولی اگر دقیق‌تر بنگریم سهولت ثبت شرکت در لهستان و کسب و کار در این کشور نسبت به سایر کشورهای مطرح اروپایی بیشتر است.

در این مطلب قصد داریم به دلیل سهولت ثبت شرکت در لهستان و مباحث از این دست بپردازیم.

شباهت زیاد محیط کسب و کار لهستان با سایر نقاط جهان

فرهنگ کسب وکار در لهستان با سایر نقاط جهان تفاوت فاحش و چشمگیری ندارد و به همین خاطر کارآفرینان و صاحبان کسب و کار که تصمیم به ثبت شرکت در لهستان می‌گیرند، باید به خوبی بدانند که فضا و فرهنگ کاری در لهستان با کشورهایی که قبلاً در آن فعالیت داشته‌اند، تفاوت خاصی ندارد.

از گذشته صحبت نکنید

با رعایت چند نکته و صحبت نکردن در مورد تاریخ پرفراز و نشیب این کشور می‌توانید از هر گونه چالش و کشمکش جلوگیری نمایید. این کشور زمانی تحت ظلم و ستم روسیه و زمانی مورد تجاوز آلمان قرار گرفته است. بهتر است برای جلوگیری از بحث هیچ‌گاه هیچ صحبتی در مورد این دو دوره نکنید. اگر در کنار کارآفرینی و علاقه به ثبت شرکت در لهستان، تمایل دارید در مورد تاریخ این کشور اطلاعات کسب کنید، کتاب‌های گوناگونی هست که می‌توانید مطالعه کنید.

تعریف جغارفیایی لهستان را جدی بگیرید

لهستان تمایل خاصی دارد که آن را به عنوان یک کشور در اروپای مرکزی و غربی در نظر بگیرید. سعی کنید از این کشور به عنوان کشوری واقع در اروپای شرقی یاد نکنید. این قضیه برای ایرانی‌ها نیز وجود دارد. آن‌ها حساسیت خاصی به نام خلیج فارس نشان می‌دهند.

بعد از ثبت شرکت در لهستان، به سنت‌ها پایبند نمانید

یکی از مزایای فرهنگ تجارت در لهستان این است که افراد خارجی را ملزم به احترام به سنت‌ها نمی‌کند. از این رو وقتی در حال تجارت در این کشور هستید، تلاش کنید با احساس راحتی کامل به فعالیت خود ادامه دهید.

صحبت متخصصان به زبان انگلیسی

یکی از بزرگ‌ترین مزایای راه اندازی کسب و کار در لهستان، عدم محدودیت زبانی است. به راحتی می‌توانید با زبان انگلیسی فعالیت خود را به نحو احسن به پیش ببرید.

جدیت؛ سرلوحه کار صاحبان کسب و کار در لهستان

لهستانی‌ها در کسب و کار کاملاً جدی هستند و از آمریکایی‌ها در این زمینه تقلید می‌کنند. پس سعی کنید در هنگام صحبت در مورد فعالیت‌های اقتصادی کاملاً جدی باشید و با فرد مقابل بر اساس آداب رسمی برخورد نمایید.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌هایی که در سایت قرار دارد تماس بگیرید. موسسه یورو اقامت همراه همیشگی شما در ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت خواهد بود.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت در لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

سهولت فوق‌العاده ثبت شرکت در لهستان و فرهنگ تجارت در این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ