Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

طرح‌های دولت عمان برای موفقیت سرمایه‌گذاران پس از ثبت شرکت در عمان

موارد بحث شده

یکی از مزایای ثبت شرکت در عمان ، فعالیت اقتصادی در سایه دولتی عالی است که در چند سال اخیر تمام تلاش خود را برای رشد و پیشرفت اقتصادی کشور خود بکار گرفته است. یکی از امکاناتی که این دولت برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده، اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت است.

در این مطلب قصد داریم به طرح‌هایی که دولت عمان برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است، بپردازیم و اشاره‌ای کلی به آن‌ها داشته باشیم.

طرح توسعه پنج‌ساله (2016-2020)

هدف دولت عمان آن است که تا سال 2020، تولید ناخالص داخلی خود را تا 3 درصد رشد دهد. این میزان رشد نیازمند کمک به کسب و کارها و متقاضیان ثبت شرکت در عمان برای ایجاد کسب و کارهایی امن و پایدار است.

توجه به کارآفرینی و استارتاپ از طریق ثبت شرکت در عمان

دولت عمان فضایی فراهم کرده است که استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپا بتوانند به راحتی کار خود را شروع و پیشرفت کنند. این پیشرفت مستلزم درک مناسب از شرایط اقتصادی، آداب و رسوم و توان صادرات محصولات از عمان است.

افق 2040

افقی که کشور عمان برای خود ترسیم کرده است نشان می‌دهد که این کشور قصد دارد نرخ تولید ناخالص داخلی خود را تا سال 2040 به 10 درصد برساند. این موضوع مسلماً نیازمند کار و تلاش کارآفرینان و سرمایه‌گذاران سراسر جهان است. شرایط باید برای ثبت شرکت در عمان آماده شود. یکی از این شرایط امکان اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت است.

تحلیلگران بر این باور هستند که جمعیت عمان در دو سال آینده (تا سال 2021) پنج میلیون بیشتر خواهد شد و این پنج میلیون نفر می‌تواند بار زیادی را به اقتصاد عمان وارد کند. از این جهت بسیاری از متفکران و اقتصاددانان عمانی، پیشنهادهای لازم برای مقابله با تبعات این مسئله را به دولت ارائه کرده‌اند.

در مقاله «بهترین حوزه‌های کاری برای ثبت شرکت در عمان» به بهترین حوزه‌های کاری که می‌توانید برای راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت در آن‌ها اقدام کنید، اشاره شده است.

در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت شوید یا کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنید، کافی است تلفن را بردارید و با شماره‌هایی که در سایت قرار گرفته است تماس بگیرید. مشاوران ما در موسسه یورو اقامت می‌توانند روش ثبت شرکت و اقامت را به صورت کامل برای شما توضیح و به تمامی سوالات شما پاسخ دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت در عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

طرح‌های دولت عمان برای موفقیت سرمایه‌گذاران پس از ثبت شرکت در عمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ