Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

روش‌های مختلف برای ثبت شرکت لهستان در زمینه عکاسی

موارد بحث شده

روش‌های مختلف برای ثبت شرکت لهستان در زمینه عکاسی

در حال حاضر موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از شرکت‌های پیشتاز در حوزه ثبت شرکت لهستان تلاش کرده است که امکان راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت لهستان از روش‌های مختلف را برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مختلف فراهم کند. کارآفرینان متقاضی راه اندازی کسب و کار عکاسی در لهستان هم شامل این افراد می‌شوند و می‌توانند مجموعه خودشان را از روش‌های مختلفی در این کشور ثبت و راه اندازی کنند.

در کل سه روش برای ثبت شرکت در کشور لهستان در زمینه عکاس وجود دارد. این سه روش عبارت است از:

  1. برندسازی (Branding)
  2. ایجاد شعبه (Branching)
  3. فرنچایز یا اخذ نمایندگی از یک برند معتبر (Franchise)

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به روش‌های ثبت شرکت لهستان در زمینه عکاسی اشاره کنیم. در صورتی که تمایل دارید کسب و کار خودتان را در این کشور راه اندازی کنید تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

ثبت شرکت لهستان از طریق برندسازی

یکی از مهم‌ترین و بهترین روش‌های برای ثبت شرکت در کشور لهستان در زمینه عکاسی، برندسازی است. شما در این روش برند خودتان را در لهستان راه می‌اندازید و درآمد مورد نظر خودتان را کسب می‌کنید. در برندسازی شما تنها باید مالیات خودتان را بپردازید ولی بقیه درآمد از آن خودتان است.

همچنین شما به عنوان یک موسسه نوپا در این کشور باید شروع به بازاریابی و تبلیغات کنید تا بتوانید مخاطبان و مشتریان مورد نظرتان را جلب کنید. ممکن است در اوایل راه اندازی کسب و کار درآمد قایل توجهی نداشته باشید ولی پس از تلاش و سماجت مطمئن باشید که موفق خواهید شد و به اهدافی که دارید خواهید رسید.

2. روش ایجاد شعبه در لهستان

یکی از روش‌های موجود  برای ثبت شرکت در کشور لهستان ایجاد شعبه است. فرض کنید شما کسب و کاری در کشوری دیگر مانند ایران دارید و شعبه‌ای از بیزنس خود را در لهستان راه اندازی می‌کنید. این روش به عنوان روش ایجاد شعبه یاد می‌شود.

مزایا و معایب این روش دقیقاً مانند روش برندسازی است و تفاوت چندانی با آن ندارد.

3. روش فرنچایز یا اخذ نمایندگی از یک برند معتبر

در صورتی که تمایل دارید از این روش مطلع شوید مقاله « ثبت شرکت لهستان در زمینه عکاسی از طریق روش فرنچایز » برای شما نوشته شده است.

برای کسب اطلاعات کامل از روند ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان کافی است با شماره‌های مندرج در سایت یورو اقامت تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

روش‌های مختلف برای ثبت شرکت لهستان در زمینه عکاسی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ