Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

دغدغه اجاره مسکن و اجاره‌بها پس از اخذ اقامت اسلواکی

موارد بحث شده

اخیراً یکی از کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که قصد داشت وارد فرآیند ثبت شرکت اسلواکی شود و کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کند، می‌گفت: «پس از اخذ اقامت اسلواکی، وضعیت مسکن در این کشور به چه صورت است؟ آیا به راحتی می‌توان مسکن مناسب پیدا کرد؟ وضعیت اجاره‎‌بها در این کشور چگونه است؟»

این سوالات فقط دغدغه یکی از کارآفرینان نیست. بسیاری از متقاضیان اخذ اقامت اسلواکی، همین سوال را در ذهن خود دارند. در این مطلب تصمیم گرفتیم که مطالبی در مورد موضوع مسکن در اسلواکی ارائه دهیم تا کارآفرینان بتوانند با مطالعه این مطلب، اطلاعات بیشتری پیرامون اقامت اسلواکی کسب کنند.

ملک ارزان می‌خواهید یا گران؟

میزان اجاره‌بها در اسلواکی بهع منطقه‌ای بستگی دارد که در آن زندگی می‌کنید. اگر به دنبال خرید مسکن ارزان‌قیمت هستید، باید به فکر رفتن به بخش‌های شرقی و جنوبی اسلواکی باشید ولی اگر می‌خواهید در منازل لوکس و در یک منطقه آرام و شیک روزگار را بگذارید، باید غرب این کشور را انتخاب کنید. منازل موجود در غرب این کشور، قیمت بالایی دارند

قیمت مسکن در اسلواکی بالا است

اگر بخواهیم در یک جمله خاطرتان را آسوده کنیم، باید بگوییم که قیمت مسکمن در اسلواکی نسبت به سایر مناطق اروپا بالا است ولی وقتی به آرامش، محیط عالی و اقتصاد پویای این کشور فکر کنید، متوجه خواهید شد که اقامت اسلواکی، ارزشش را دارد.

خرید ملک برای خارجی‌ها آزاد است

یکی از مزایای اسلواکی، امکان خرید ملک توسط افراد خارجی است. در این مورد، هیچ محدودیتی وجود ندارد و در صورتی که پس از اخذ اقامت اسلواکی، دوست داشتید که در این کشور زندگی کنید، می‌توانید منزل مورد نظر خود را در این کشور خریداری نمایید و از محیط عالی این کشور لذت ببرید.

میزان اجاره‌بهای مسکن در اسلواکی

در جدول زیر به میزان اجاره‌بها برای هر مسکن اشاره شده است:

میزان اجاره‌بهای مسکن در کشور اسلواکی
خصوصیات مسکن مبلغ اجاره در ماه
آپارتمان با یک اتاق خواب در مرکز شهر 470 یورو
آپارتمان با یک اتاق خواب در خارج از مرکز شهر 360 یورو
آپارتمان با سه اتاق خواب در مرکز شهر 750 یورو
آپارتمان با سه اتاق خواب در خارج از مرکز شهر 570 یورو

 

شایان ذکر است که مبالغی که در بالا آمده است، مبلغ تقریبی و میانگین است و ممکن است اجاره‌بها، از این مبلغ کمتر یا بیشتر باشد.

اقامت اسلواکی با یورو اقامت

در صورتی که تمایل دارید وارد فرآیند ثبت شرکت اسلواکی شوید یا اقامت این کشور را به دست آورید، کافی است تلفن را بردارید و با شماره‌هایی که در سایت ما قرار دارد، تماس بگیرید. موسسه یورو اقامت همه امور مربوط به راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت کشور اسلواکی را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما به انجام می‌رساند.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

دغدغه اجاره مسکن و اجاره‌بها پس از اخذ اقامت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ