Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

هزینه‌ ثبت شرکت اتریش

موارد بحث شده

یکی از راه‌های ورود به قاره سبز و لذت بردن از مزایای کشورهای این قاره، ثبت شرکت اتریش است. اتریش به دلیل مزایای اقتصادی، وضعیت مناسب به لحاظ کسب و کار و همچنین شرایط مناسب اجتماعی و فرهنگی کا دارد، یکی از مقاصد اصلی برای راه اندازی کسب و کار محسوب می‌شود و بسیاری علاقمند به اقامت اتریش هستند.

ثبت شرکت اتریش از طریق استارتا‌پ‌ها

راه اندازی کسب و کارهای نوپا در بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته با استقبال زیادی مواجه شده است و بسیاری از کارآفرینان به دنبال نقطه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری هستند تا بتوانند با ورود به آن استعدادهای خود را شکوفا کنند و به سود خوبی دست یابند.

یکی از بهترین مسیرهای برای راه اندازی کسب و کار نوپا، ثبت شرکت اتریش است. این نوع از شرکت به واسطه کارآفرینی و اشتغال‌زایی که به همراه دارد، می‌تواند موجب جذب حمایت‌های دولتی مانند اقامت اتریش شود و در کنار آن مزایای مالی هم مانند تسهیلات مالی برای صاحبان کسب و کار و کارآفرینان به همراه داشته باشد.

ثبت شرکت اتریش، با هزینه‌هایی همراه است

برای اینکه بتوانید مجوزهای مربوط به ثبت شرکت اتریش را کسب کنید، نیاز به مشاوره دارید. مشاوران شرکت ما می‌توانند شما را در امور زیر همراهی کنند:

  • نوع کسب و کار مفید برای کشور اتریش
  • میزان سرمایه برای راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت اتریش
  • قوانین مالیاتی اتریش
  • راهنمایی برای نوشتن بیزنس پلن
  • انواع حمایت دولت اتریش از کسب و کارهای نوپا
  • هزینه‌های زندگی و موارد لازم برای اقامت اتریش

و …

برای ثبت شرکت اتریش، شرکت ما با بهترین هزینه ممکن مشاوره لازم را به شما می‌دهد و با استفاده از کارشناسان و وکلای مجرب و زبردست می‌توانید مجوزهای لازم را دریافت کنید و پس از رسیدن به سودآوری، به شما کمک خواهیم کرد که بتوانید اقامت اتریش را هم دریافت کنید.

اطلاع از هزینه ثبت شرکت و اقامت در اتریش

برای اطلاع از کلیه هزینه‌ها و همچنین مشاوره در حوزه‌های مختلف ثبت شرکت در کشورهای مختلف می‌توانید به شماره تلفن‌های درج‌شده در سایت تماس بگیرید و از به روزترین اطلاعات بهره‌مند شوید. کارشناسان ما در تلاش هستند که بهترین سرویس‌های مشاوره‌ای را در اختیار شما قرار دهند تا جای هیچ‌گونه سوال و مسئله مبهم در ذهن شما باقی نماند.

لازم به ذکر است که محتواهای موجود در سایت هم تا حدود زیادی به شما کمک خواهد کرد که از چگونگی ثبت شرکت اتریش و مزایای آن آگاه شوید و برای انتخاب کشور مقصد، تصمیم بهتری اتخاذ نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اتریش  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

هزینه‌ ثبت شرکت اتریش
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ