Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

تبدیل شدن به آهنربای جذب مشتری پس از ثبت شرکت اسلواکی (1)

تبدیل شدن به آهنربای جذب مشتری پس از ثبت شرکت اسلواکی (1)

موارد بحث شده

تبدیل شدن به آهنربای جذب مشتری پس از ثبت شرکت اسلواکی (1)

امروزه کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به دنبال راه‌‌هایی برای جذب سریع مشتری هستند. امروزه ثبت شرکت اسلواکی به یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد و ثروت‌آفرینی تبدیل شده است. با راه اندازی بیزنس در کشور اسلواکی می‌توانید درآمد قابل توجهی برای خودتان رقم بزنید. ثبت شرکت در کشور اسلواکی مزیت دیگر هم دارد. از این طریق می‌توانید اقامت اسلواکی را به صورت دائم برای خودتان بگیرید.

برای این‌که بتوانید اقامت اسلواکی را دائمی کنید، باید بتوانید مشتریان زیادی را جذب کنید. در ادامه چند راه برای جذب مشتریان بیان شده است. در صورت تمایل به یاد گرفتن این راه‌ها تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی بعد از ثبت شرکت اسلواکی

یکی از راه‌های قطعی برای افزایش مشتریان پس از ثبت شرکت اسلواکی این است که کسب و  کار خود را در کنار فضای حقیقی و واقعی، در شبکه‌های اجتماعی هم دنبال کنید. این شبکه‌ها به شما این امکان و اجازه را می‌دهند که نزد همگان مشهور و معروف شوید و بتوانید خیلی راحت‌‎تر اعتماد مشتری را به دست آورید.

مزیت دیگر این شبکه‌ها این است که باعث گشترش کسب و  کار شما می‌شوند. به این معنا که با استفاده از این شبکه‌ها نه تنها در بازار اسلواکی بلکه در سراسر اروپا و حتی جهان می‌توانید محصولات و خدمات خودتان را به فروش برسانید. در صورتی که تمایل به ثبت شرکت اسلواکی دارید، برای بازاریابی در شبکه‎های اجتماعی زمان بگذارید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

از مشتریان نظرخواهی کنید

از مشتریان بخواهید که در مورد محصولات و خدمات شما نظر بدهند. این نظرات در جایی یادداشت کنید و بر اساس آن‌ها در مورد تغییر یا عدم تغییر محصول یا خدمات خودتان تصمیم بگیرید. در بسیاری از مواقع توجه به این نظرات باعث بهبود کار و کیفیت محصول شما می‌شود و در نهایت می‎توانید تعداد مشتریان را بالا ببرید و از این طریق فروش خود را افزایش دهید.

در صورتی که تمایل دارید با راه‌ها و روش‌های دیگری برای افزایش مشتریان خودتان آشنا شوید، کافی است روی « تبدیل شدن به آهنربای جذب مشتری پس از ثبت شرکت اسلواکی (2) » کلیک کنید. همچنین برای کسب اطلاعات کامل در مورد شیوه راه اندازی بیزنس در اسلواکی و اخذ اقامت این کشور تلفن را بردارید و با شماره‌هایی که در سایت یورو اقامت برای مشاوره قرار دارد، تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

تبدیل شدن به آهنربای جذب مشتری پس از ثبت شرکت اسلواکی (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ