Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

حمایت از استارتاپ‌ها برای ثبت شرکت اتریش

موارد بحث شده

استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپا همواره مورد تأیید و حمایت دولت‌های مختلف از جمله دولت اتریش بوده‌اند و ثبت شرکت اتریش برای این نوع از کسب و کارها، یکی از بهترین راه‌های پیشرفت و ترقی و همچنین بهره‌مندی از مزایای دولتی از جمله اخذ اقامت اتریش بوده است.

حمایت عمومی از استارتاپ‌ها در اتریش

اتریش به عنوان یکی از هفت کشور مهم حامی کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌ها، دارای یکی از ساده‌ترین و آسان‌ترین راه‌های اخذ اقامت و ثبت شرکت است و ثبت شرکت اتریش همواره مورد توجه سرمایه گذاران و کارآفرینان خارجی بوده است و بسیاری از این افراد در تلاش هستند که از طریق ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار بتوانند اقامت اتریش را دریافت کنند.

سیستم جامع اتریش برای حمایت از استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپا، یکی از دلایل محبوبیت این کشور و جذب شدن کارآفرینان برای ثبت شرکت اتریش و پس از آن اخذ اقامت این کشور است.

سیستم مالیاتی در خدمت ثبت شرکت اتریش

یکی از مصارف مالیات دریافتی از شرکت‌ها و مردم در قالب‌های مختلف، کمک به استارتاپ‌ها و کارآفرینان در جهت ثبت شرکت اتریش است. اتریش، سیستم مالی جامعی ایجاد کرده است تا سرمایه گذاران بتوانند با کمک این سیستم کسب و کار دلخواه خود را در اتریش ایجاد کنند و از این طریق به رشد اقتصادی اتریش کمک کنند.

منابع مالی جهت کمک به استارتاپ‌ها

مهم‌ترین منابع مالی جهت ثبت شرکت اتریش، آژانس تبلیغاتی پژوهش‌های اتریش “FFG” و “AWS” است که وام‌های بلاعوض، ضمانت و وام‌های یارانه‌ای به کارآفرینان اعطا می‌کنند تا بدین شرکت بتواند رشد کند و کارآفرینان بتوانند از این طریق اقامت اتریش را دریافت نمایند.

شرکت‌های داخلی اتریش در کنار استارتاپ‌ها تا رسیدن به شکوفایی

دولت اتریش با نهایت توان از کارآفرینان و متقاضیان راه اندازی استارتاپ در اتریش حمایت می‌کند. برخی از شرکت‌های داخلی از جمله “Speedinvest” نیز با ارائه خدمات مالی و سرمایه گذاری روی این استارتاپ‌ها در تلاش هستند که بتوانند این استارتاپ را به بهره‌وری برسانند.

کسب و کار نوپا می‌تواند به مجوز اقامت منتهی شود

با سودآور شدن یک کسب و کار نوپا، کارآفرین می‌تواند جهت اخذ اقامت اتریش اقدام کند و مجوزهای لازم جهت گسترش شرکت و واردات و صادرات خدمات یا محصولات به سایر کشورهای اروپایی و غیراروپایی را دریافت کند.

نتیجه

  • دولت اتریش با تمام توان از استارتاپ‌ها حمایت می‌کند
  • استارتاپ‌های می‌تواند از تخفیف‌های مالیاتی برخوردار شوند
  • وام‌های مختلف می‌تواند به استارتاپ شما در اتریش کمک کند
  • شرکت‌های مختلفی در این کشور هست که روی استارتاپ شما سرمایه گذاری می‌کند تا به سود برسید

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اتریش  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

حمایت از استارتاپ‌ها برای ثبت شرکت اتریش
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ