Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کارهای فرنچایزی (3)

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن به درآمد فو‌العاده بالا و سرشاری منتهی شود. همچنین امکان اخذ اقامت لهستان از این طریق وجود دارد. در مقاله‌های « ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب وکارهای فرنچایزی (1)» و « ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کارهای فرنچایزی (2)» به چند ایده ناب برای ثبت و راه اندازی شرکت اشاره شد.

در این مقاله تصمیم داریم چند ایده دیگر برای ثروت‌آفرینی در لهستان بیان کنیم که در صورت اخذ نمایندگی از یک شرکت معروف و معتبر در زمینه‌های زیر مطمئناً می‌توانید با تلاش و پشتکار در زمانی اندک به درآمد قابل قبول و رضایت‌بخشی دست پیدا کنید.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی مراکز آموزشی

مراکز آموزشی در سراسر جهان پردرآمد و مفید هستند. این موسسات از نظر اجتماعی جایگاه خوبی دارند و همچنین با جذب اقشار مختلف جامعه می‌توانند درآمد بسیار خوبی برای خود رقم بزنند. در ادامه به چند ایده برای ثبت شرکت لهستان در حوزه آموزش اشاره شده است:

  • آموزش در حوزه ورزش
  • آموزش در حوزه موفقیت و کسب و کار
  • آموزش در حوزه روان‌شناسی
  • آموزش در حوزه‌های تخصصی (مهندسی، پزشکی و غیره)
  • آموزش زبان‌های مختلف

تلاش کنید موسسه آموزشی شما جامع باشد و تمامی اقشار جامعه بتوانند از آن استفاده کنند. موسسات آموزشی مختلفی در سراسر جهان وجود دارد که فوق‌العاده معتبر هستند. ثبت شرکت لهستان و اخذ نمایندگی یک موسسه آموزشی معتبر به تمامی کارآفرینان علامند به آموزش توصیه می‌شود. در این مسیر، موسسه یورو اقامت همراه همیشگی شما خواهد بود.

کافه؛ محیط دنج و کسب و کار گنج!

برندهای بسیاری در جهان در زمینه کافه معتبر هستند و خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه می‌دهند. اگر قصد دارید یک برند عالی کافه در جهان پیدا کنید و نمایندگی آن را در لهستان راه بیندازید، موسسه یورو اقامت می‌تواند برای پیدا کردن برند معتبر، مذاکره، عقد قرارداد فرنچایز، ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان به آن در کنار شما باشد.

موسسه یورو اقامت، برندی مطمئن برای ثبت شرکت لهستان

در صورتی که می‌خواهید یک کسب و کار پردرآمد از طریق روش فرنچایز راه اندازی کنید و پس از آن اقامت لهستان را بگیرید، با شماره‌های یورو اقامت تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را از مشاوران این موسسه بپرسید. یورو اامت تجربه درخشانی در این حوزه دارد و می‌تواند در تمامی مراحل کار در کنار شما باشد تا طعم موفقیت را به شما بچشاند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کارهای فرنچایزی (3)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ