Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اتریش! چرا؟

موارد بحث شده

اتریش، یکی از جذاب‌ترین مقاصد سرمایه گذاری در اروپاست و به همین خاطر بسیاری از صاحبان کسب و کار در پی ثبت شرکت اتریش هستند تا از این طریق بتوانند کسب و کار خود را بین المللی کنند، رشد و توسعه دهند و در کنار آن اقامت اتریش را به راحتی اخذ نمایند.

اتحادیه اروپا به لطف قوانین خاص کشورهایی مانند اتریش، فرصت‌های کاری جذاب و چارچوب قانونی بسیارخوبی را برای تأسیس و ثبت شرکت اتریش ارائه می‌دهد. آن دسته از سرمایه گذاران خارجی که علاقمند به ثبت شرکت اتریش و بهره‌بردن از مزایای مالیاتی آن هستند، می‌توانند پس از رسیدن به رشد اقتصادی بر اساس طرح توجیهی اقتصادی و طرح کسب و کار، مراحل اخذ اقامت اتریش را هم طی کنند.

قانون ثبت شرکت‌ اتریش، عالی است!

قانونی که برای ثبت شرکت اتریش در نظر گرفته شده است، واقعا جذاب است.  سرمایه گذاران خارجی در صورتی که شرکت خود را در اتریش ثبت کنند از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوند:

  • سرمایه گذاران خارجی می‌توانند هر نوعی شرکتی را که در قانون شرکت‌های اتریش آمده است، ثبت کنند؛
  • کارآفرینان خارجی برای ثبت شرکت اتریش، هیچ تفاوتی با شهروندان اتریشی ندارند؛
  • الزامات، قوانین و شرایط محدودکننده برای ثبت شرکت اتریش بسیارکم هستند و صرفا یک مدیر و یک سهامدار برای این کار کفایت می‌کند؛
  • می‌توان روند ثبت شرکت اتریش را به راحتی از راه دور انجام داد.

مزایای ثبت شرکت اتریش برای کسب و کار شما

  • می‌توانید مسئولیت شخصی خود را در این حوزه محدود می‌کنید
  • مسئولیت مالیاتی خود را به حداقل ممکن می‌رسانید
  • سرمایه چشم گیری برای کسب و کار خود فراهم می‌کنید

خانواده در اتریش اهمیت فراوان دارد

افرادی که شرکت خود را ثبت می‌کنند، می‌توانند اقامت اتریش را دریافت کنند و برای همسر و فرزندان زیر هجده سال خود هم اقامت بگیرند. البته برای تمدید این اقامت یکساله لازم است که سودآوری شرکت شما اثبات شود. پس از آن فرزندان می‌توانند به طور کاملا رایگان در اتریش تحصیل کنند و همسر سرمایه گذار نیز می‌تواند به دانشگاه برود.

تمامی مزایای اجتماعی یک شهروند اتریش به این شخص و خانواده‌اش هم تعلق خواهد گرفت. به همین خاطر ثبت شرکت در اتریش در کنار پیچ و خم‌هایی که دارد می‌تواند مزایای بسیارخوبی به همراه داشته باشد و بسیاری از افرادی که قصد دارند فعالیت خود را در اروپا توسعه دهند، اتریش گزینه خوبی است و با اقامت اتریش می‌توانید زندگی آسوده و راحتی را تجربه کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اتریش  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اتریش! چرا؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ