Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ویژه متقاضیان ثبت شرکت قطر: فرهنگ کسب و کار در قطر

موارد بحث شده

یکی از نکاتی که باید در هنگام ثبت شرکت قطر از آن آگاهی و اطلاعات کافی را داشته باشید، فرهنگ کسب و کار در این کشور است. برای اخذ اقامت قطر نیز چنین کاری را باید انجام دهید. کسب اطلاعات از طریق مشاهده ویدیوهای آموزشی، محتواهای صوتی و تصویری و مطالعه مقالات و کتاب‌های مختلف صورت می‌گیرد.

یک راهکار جدید از موسسه یورو اقامت

موسسه یورو اقامت به کمک متخصصان و مشاوران خود بهترین مشاوره‌ها را در مورد فرهنگ مردم قطر به شما ارائه می‌دهد. این سایت با برخورداری از مشاوران خبره و کاربلد علاوه بر ارائه اطلاعات دقیق در مورد فرهنگ کار در قطر، تمامی امور مربوط به اخذ اقامت و ثبت شرکت قطر را در سریع‌ترین زمان و با بهترین قیمت ممکن به انجام می‌رساند.

تأثیر دین اسلام

مردم قطر اهمیت فراوانی برای آداب اسلام قائل هستند و همواره به اصول اسلامی پایبند بوده‌اند. به همین خاطر در هنگام حضور در این کشور لازم است که با این اصول آشنا شوید و حداکثر تلاش خود را برای پایبندی به این اصول انجام دهید.

پس از ثبت شرکت قطر، به روابط شخصی خود اهمیت دهید

فعالان اقتصادی کشور قطر ترجیح می‌دهند با افرادی روابط تجاری برقرار کنند که این افراد با آن‌ها آشنا باشند. اگر می‌خواهید در این کشور به موفقیت‌های شگفت‌انگیز برسید، تلاش کنید زبان عربی را بیاموزید و با فرهنگ مردم این کشور آشنا شوید.

صبر و حوصله یکی از مهم‌ترین موارد در پیروزی در کسب و کار در قطر است. سعی کنید برای آشنایی زمان زیادی را اختصاص دهید. سعی کنید در ارتباط با تجار یا فعالان اقتصادی این کشور وقت‌شناس باشید تا به عنوان فردی باشخصیت و محترم شناخته شوید.

احترام و شخصیت افراد مهم‌تر از تخصص آن‌ها است

شاید از جمله بالا تعجب کنید ولی این موضوع یک واقعیت محض است. کارآفرینان و فعالان اقتصادی قطر برای شخصیت طرف مقابل اهمیت بیشتری قائل هستند. آن‌ها بر این باور هستند که افراد باشخصیت قابل اعتمادتر هستند و روابط اقتصادی با آن‌ها موفق‌تر است.

سلسله مراتب را رعایت کنید

یکی از مسائلی که باید مورد توجه قرار دهید، سبک مدیریتی در این کشور است. شرکت‌های قطری به سبک سلسله مراتبی اهمیت می‌دهند و بر این باور هستند که این روش بهترین راه برای پیشبرد اهداف یک سازمان است.

ورود به حوزه‌های پردرآمد در قطر

در صورتی که می‌خواهید در قطر به درآمد خوبی برسید، مقاله «سه زمینه برای ثروتمند شدن پس از ثبت شرکت قطر» را مطالعه کنید. با به کار بستن اخلاق کسب و کار در زمینه‌های پردرآمد پیشرفت خوبی خواهید کرد. با اطلاع از اخلاق کسب و کار قطری‌ها، اخذ اقامت قطر نیز آسان‌تر خواهد بود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ویژه متقاضیان ثبت شرکت قطر: فرهنگ کسب و کار در قطر
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ