Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

3 دلیل برای شکست کارآفرینان پس از ثبت شرکت عمان (1)

موارد بحث شده

برخی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران پس از ثبت شرکت عمان با شکست روبرو می‌شوند. این دسته از کارآفرینان به صورت مداوم در پی رسیدن به علت شکست خود هستند و تمایل دارند که بدانند کجای کار را اشتباه رفته‌اند که این‌گونه با مشکل مواجه شده‌اند. شکست کارآفرینان ممکن است روی تمدید اقامت عمان از طریق ثبت شرکت تأثیرگذار باشد. به همین خاطر اکثر کارآفرینان تمایل دارند دلایل عمده شکست را بدانند و از این دلایل دوری کنند.

موسسه یورو اقامت پس از مشورت با کارآفرینان موفق، مشاوران مالی و تجربه خود در زمینه ثبت شرکت عمان، سه دلیل زیر را برای شکست کارآفرینان مطرح کرده است. در مقاله «3 دلیل برای شکست کارآفرینان پس از ثبت شرکت عمان (2)» می‌توانید دلایل دیگری را مشاهده کنید.

بالا رفتن ناگهانی میزان بدهی‌ها پس از ثبت شرکت عمان

برخی از کسب و کارهایی که پس از ثبت شرکت عمان به مشکل می‌خورند، به این خاطر است که نمی‌توان بدهی‌ها و بستان‌‎کاری‌های خود را به موقع و در زمان مناسب وصول کنند و به همین خاطر مشکلات مالی اجازه رشد به آن‌ها نمی‌دهد. برخی از کسب و کارها برای رشد، شروع به گرفتن وام‌های سنگین می‌کنند و این موضوع سبب می‌شود که نتوانند بدهی‌های خود را پرداخت کنند و در نهایت ورشکسته می‌شوند.

رشد کسب و کار با سرعتی باورنکردنی

قطعاً رشد لذت‌بخش است ولی رشد سریع و بیش از حد، می‌تواند خطرناک باشد. در صورتی که بخواهید به صورت ناگهانی رشد کنید، ممکن است از نظر مالی اشتباهاتی کنید که آینده کسب و کار شما را با مشکلاتی جبران ناپذیر روبرو کند. رشد کسب و کار پس از ثبت شرکت عمان، باید آرام، پیوسته و تدریجی باشد.

بالا رفتن مخارج و عدم کنترل آن‌ها

بسیاری از کارآفرینان قبل از اینکه گردش مالی آن‌ها مثبت شود و کسب و کاری که راه‌اندازی کرده‌اند، به سود برسد، دست به مخارج سنگین و بیهوده می‌زنند و در نهایت به دلیل بالا رفتن مخارج و عدم مدیریت صحیح آن‌ها، منابع مالی خود را تمام می‌کنند.

در صورتی که تمایل به ثبت شرکت عمان دارید و می‌خواهید با مشکل مواجه نشوید، باید سعی کنید تا جای ممکن خطاهایی که در این مقاله بیان شد را انجام ندهید؛ زیرا این خطاها باعث می‌شود که راه بازگشتی وجود نداشته باشد. وقتی منابع مالی به مشکل می‌خورد، ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد تا افت ناشی از کمبودهای مالی، جبران شود.

موسسه یورو اقامت تلاش دارد که توجیه‌های لازم را قبل از اقدام برای ثبت شرکت و اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌هایی که در سایت قرار دارد، تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

3 دلیل برای شکست کارآفرینان پس از ثبت شرکت عمان (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ