مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

تجربه یکی از ایرانیان مقیم آمریکا از اقامت لهستان

اشتراک گذاری:

تجربه یکی از ایرانیان مقیم آمریکا از اقامت لهستان، باتیس هلدینگ

تجربه زندگی در لهستان می‌تواند یک ماجراجویی عالی باشد، اما برای چهره‌های خارجی و مردم محلی نیز چالش‌هایی دارد. لهستان دارای اقامت مقرون به صرفه و به طور کلی آسان است. در این مقاله، به تجربه زندگی یکی از کارآفرینان ایرانی مقیم آمریکا در لهستان اشاره می‌کنیم تا متقاضیان اخذ اقامت لهستان و کسانی که تمایل به ثبت شرکت لهستان دارند، درک بهتری از این کشور داشته باشند.

رسیدن به یک سبک زندگی نرمال و طبیعی پس از اقامت لهستان

این کارآفرین و سرمایه‌گذار نمونه ایرانی که در حال حاضر در آمریکا سکونت دارد و کارآفرینی زیادی در کشورهای لهستان و آمریکا کرده است، بر این باور است که مردم لهستان روی مدار آرامش قرار دارند و سعی می‌کنند که یک زندگی به دور از استرس و نگرانی داشته باشند. این افراد سعی می‌کنند سبک زندگی خود را نرمال تنظیم کنند تا بتوانند بهترین لذت ممکن را از زندگی ببرند.

سعی کنید پس از اقامت لهستان، فرهنگ کتاب را جذب کنید

لهستان یک مزیت بزرگ دارد و این مزیت، فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی است. مردم این کشور ترجیح می‌دهند که به یک کتاب‌‍فروشی بروند، کتابی بخرند و به مطالعه آن مشغول شوند. به همین جهت، تا حدود زیادی، مراکز خرید این کشور، جمعیت متعادل و خوبی دارد؛ زیرا مردم فقط در حد نیاز وارد مراکز خرید می‌شوند. این کارآفرین ایرانی توصیه می‌کند که کارآفرینانی که جدیداً وارد لهستان می‌شوند، عادت‌های خوب مردم این کشور را یاد بگیرند.

اهمیت خانواده در لهستان بسیار بالاست

جایگاه و اهمیت خانواده در لهستان بسیار بالاست و مردم این کشور برای خانواده خود ارزش و جایگاه عالی و ویژه‌ای قائل هستند. اگر به روستاهای لهستان بروید، ممکن است سه نسل از یک خانواده در یک منزل زندگی کنند و روزگار بگذرانند. مردم این کشور بر این باور هستند که آرامش نزد خانواده و خویشاوندان است و به این خاطر تلاش می‌کنند که مدت زمان زیادی را با خانواده خویش سپری کنند.

خلاصه

تجربه زندگی در لهستان می‌تواند یک ماجراجویی عالی باشد، اما برای چهره‌های خارجی و مردم محلی نیز چالش‌هایی دارد. لهستان دارای اقامت مقرون به صرفه و به طور کلی آسان است. این کشور دارای فرهنگ کتاب‌خوانی و اهمیت خانواده است که می‌تواند برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم آمریکا جذاب باشد. برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. شماره واتساپ اروپا: 09129158913.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

تجربه یکی از ایرانیان مقیم آمریکا از اقامت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ